Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Czego spróbować w nowym roku? One little world, kolory, project life-Początek serii motywacyjnej na nowy rok?

By stycznia 04, 2016 , , ,

To heej! Ale duża (dla mnie ( przerwa... 
Pod ostatnim postem jest 29 komentarzy. Czyli w ciągu 14 godzin około 14 komentarzy = Wielka motywacja do wrócenia :P
Przejdźmy do konkretów. Długo myślałam nad tym postem i dużo pomysłów zebrałam.



Dziś o :
One little world- słowo, którym będziesz się kierował w tym roku
Kolory 2016- Wybierz 3 kolory, które mają być kolorami tego roku
Project life- inny sposób na scrapbooking
Happy jar- Słoik szczęścia w tym roku


ONE LITTLE WORLD
Słowo, którym będziesz się kierował/a w tym roku. O tym usłyszałam dosyć dawno. Chodzi o to, że wybierasz jedno słowo, słowo na cały rok.


KOLORY 2016
Pomysł tym razem mój chociaż na internecie pewnie już gdzieś to jest. Więc wybierz sobie 3 kolory, które mają ''symbolizować'' ten rok. 

PROJECT LIFE
Bardziej minimalistyczny i uporządkowany sposób na scrapbooking { Zbieranie w jednym zeszycie pamiątek, zdjęć w zeszycie}.
Project life polega na wkładaniu specjalnych kart w koszulkę oraz zdjęć. Z tego co czytałam po więcej informacji tu
Project life;


                                 ''zwykły scrapbook'' 



HAPPY JAR
Każdego lub nie każdego dnia do słoiczka wrzucasz karteczkę z "happy" rzeczą, która się dziś wydarzyła.


Tak w sumie to wszystko (: Niedługo posty kolejne z tej ''serii ''(:
Koniecznie napiszcie czy się podoba *.*


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

13 komentarze

  1. Happy Jar zdecydowanie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkielecie, Twój blog wygląda coraz profesjonalniej!
    Jeśli chodzi o słowo, to moim będzie 'żyj', bo w tym roku zamierzam żyć więcej.
    Kolorami będą pomarańczowy, fioletowy i różowy (jak przy zachodzie słońca).
    A happy jar to dobry pomysł c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkielecie, Twój blog wygląda coraz profesjonalniej!
    Jeśli chodzi o słowo, to moim będzie 'żyj', bo w tym roku zamierzam żyć więcej.
    Kolorami będą pomarańczowy, fioletowy i różowy (jak przy zachodzie słońca).
    A happy jar to dobry pomysł c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post!!!! Wielka motywacja i super pomysły na nowy rok ♥
    P.S. Nie wiem czy to jest specjalnie ale w nagłówku nie masz litery "r" w słowie "imbirkowy" :)

    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post i design bloga ~~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujący post :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobacz! Warto jest wrócić do blogowania.. Pomyśl ile dzięki niemu możesz zyskać, a jak mało bez niego.. Bardzo fajny pomysł z 3 kolorami!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten słoiczek <3 Koniecznie muszę sobie taki kupić! http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku muszę sobie zrobić happy jar bo to coś świetnego! :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zaczęłam prowadzić słoik szczęścia. Wspomniałam o tym w moim nowym poście i serdecznie zapraszam cię do przeczytania :)
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zaczne prowadzić ten słoik szczęścia! Zmotywowałas mnie!\
    Obserwujemy? :) Daj mi znać! http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł ;)
    Ten słoik jest obłędny ! ;)
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń