Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

GÓRY-SYLWESTER I RESZTA DNI- FOTORELACJA.

By stycznia 14, 2016 , ,

Witam znowu! Teraz już blogowanie zaczynam tak na serio. Dziś ostatnia część mojej ''fotorelacji''. Dziś sylwester i wycieczka na górę. 


A teraz mała ciekawostka. Jeszcze dwa tygodnie temu byłam w górach. A za dwa tygodnie znów będę. Biorąc pod uwagę, że mieszkam w okolicach Gdańska to dosyć dużo. Wybieram się na kolonie z BFF-ką. Kolonie sportowo-muzyczne. Dwie rzeczy,których nienawidzę. No nieważne, gdzie ważne z kim.

No jeszcze kiedyś wam o tym wszystkim opowiem. 

Dziś reszta zdjęć z poprzedniego posta. Sylwester i spacer na górę.

Sylwester
Jeśli jesteście ciekawi co robiłam w Sylwestra to... nic. No...
.
Ok. Może nie takie zupełne nic. Rozcięłam z koleżanką glow sticka. Rozlewając go w łazience. A gdy się światło zgaszało to był niesamowity efekt
 Smarowaliśmy nim ręce. 















1.01 Spacer na górę, ognisko.

Kolejnego dnia wybraliśmy się z sąsiadami ich dziećmi na pobliską górę/górkę.
Też powiem wam, że dokańczam ten post po paru godzinach nauki z przyrody... Jeszcze dojdzie matma i poprawki...
W związku z tym, że "grupa" z, którą szłam składała się w dużej ilości z dzieci. Dzieci w tym ja postanowiły sobie zrobić sobie ognisko. W tym ja. No i wrzucać tam kawałki lodu.















 A teraz krótko o moim przedostatnim poście. O właśnie w takim domku mogłabym zamieszkać. Jest cudowny malutki drewniany i na szczycie góry.















 Jakby się przyjrzeć to na zdjęciu powyżej jest lód. Twardy lód. Normalnie lodowisko.









Dzień ostatni
Tak właściwie to był powrót. Zakupy. KFC. I muzeum Żywca w Żywcu.





Jeszcze jutro i Weekend... Cieszycie się? No chyba, że czytacie to w Poniedziałek to...
HM...
Dziękuję za 10 tysięcy wyświetleń bardzooo!!!
A jak się podoba nowy design?
To do zobaczeniu w speszjalu na 1o tys!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

13 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :) Będę wpadał tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju tyle tu świetnych zdjęć że nie wiem na którym zawiesić oko!
    Po dłuższych zastanowieniach - te z ognista, i tego pięknego 'pola' są dla mnie najlepsze.
    Ja sylwestra nie lubię. Też zazwyczaj robię w niego.. nic. Fajerwerki piękne, ale czy warte takiego wielkiego stresu biednych zwierząt?
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy puszczali fajerwerki jedyne o czym myślałam to o Imbirku i o tym jak się boi... No cóż.

      Usuń
  3. ładne zdjęcia (chociaż niektóre bardzo nieostre, popracuj nad tym), jak ja dawno nie byłam w górach :/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne zdjęcia :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham góry! :D Mogłabym bez problemu tam jeździć co kilka tygodni, haha :D
    Świetne zdjęcia :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zapraszam Cie na konkurs gdzie bardzo łatwo jest wygrać okulary (jakie chcesz)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne zdjęcia, naprawdę! Mają coś w sobie. Najbardziej spodobało mi się to zdjęcie z drzewem, urzekło mnie! <3 Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że wszystkie takie zdjęcia z gór, lasów są bardzo klimatyczne :)

      Usuń
  9. Kurczę, jakie piękne widoki! I ogólnie udanej kolonii Ci życzę. :) Ja góry mam na co dzień. Naprawdę świetne zdjęcia wyszły. Design też jest dobry. No i gratuluję tylu wyświetleń! :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń