Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

GÓRY ŻYWIEC - FOTORELACJA PIERWSZE 4 DNI

By stycznia 12, 2016 , , ,

To około tydzień temu wyjechałam z mamą i jej znajomymi i bla bla na 6 dni w góry. 6 dni. Z czego pokażę wam dzisiaj pierwsze cztery dni. 



A to, że dosyć długo 
mnie tu nie było to dlatego, że:
1. Zgubiłam kartę pamięci a na niej ważne zdjęcia (już znalazłam)
2.Dużo nauki 


Niestety śniegu nie było ale zimno było bardzo.
Już miło wspominam ten czas. Szczególnie dlatego, że był to mój drugi raz w górach a ostatnio byłam tam prawie 5 lat temu. I wtedy też nie było śniegu.


Dzień pierwszy
Dzień pierwszy to pakowanie i dojazd. Mieszkam daleko (7 godzin od Żywca). Podjechaliśmy do Maca. Mam smaka na Maca. Gdy już dojechaliśmy było dosyć późno. No. Oto dzień 1.
Poniżej niespodzianka jaką zrobił mi mój kotek. Wylał wodę na plecak z kredkami. Jak ja je kocham. Mimo efekt bardzo fajny.





A to widok z okna.
Dzień 2
Nicość. Nie mam zdjęć więć nie wiem co się działo.
Dzień trzy
W dniu numer 3 pojechaliśmy wjechać na górę takim pociągiem a wieczorem poszliśmy do domu bogatego pana, który udekorował ten dom na święta.


Wjeżdżamy.


Widok z góry

Zjeżdżamy


 Ładnie udekorowany dom bogatego pana














Dzień 4
Nie zdradzę.
Ok powiem...
Byłam na wyciągu saneczkowym i przy moim lęku wysokości było na początku... Strasznie. Na szczycie tej oto góry nazwy nie pamiętam było zimno. 
Reszta dnia to Sylwester. W następnym poście :)









Mam nadzieję, że post się podoba. Zdjęcia jak dla mnie wyszły super. Przed mną jeszcze nauka na matmę i przyrodę. 
PS. Niedługo wbije mi 10 tys. wyświetleń jakiś pomysł macie?
I czemu znów ktoś mnie przestał obserwować? SMUTEK.

Jak u was szkoła? Ja tak właściwie wróciłam po przerwie świątecznej bo byłam chora. I w sumie szkoły nie lubię i się nie cieszę. Od razu dużo nauki i sprawdzianów. A do ferii jeszcze trochę czasu. Mam nadzieje, że spotkamy się niedługo i już nie będę tak zwlekać z pisaniem tego posta.



Ō∑ꮆī¨^óĻ„Ļ‚ĺ…łŻ∆∆ķ©ńń„Ļó^¨ī†®©ķ∆∆∆śśąążźć√ļńĶĶ≤≥∂
test klawiatury 

∆.∆

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Pięknie wygląda tak oświetlony dom. Strasznie lubię klimat gór. Byłam tam tylko raz, ale na pewno jeszcze wrócę. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia *---* zazdroszczę :D Kocham tą atmosferę w górach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia ! Zazdroszczę wyjazdu w góry :3 Też bym chciał pojechać :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! ������

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedziłaś moje okolice :) Miło było je zobaczyć na czyimś blogu ;)
    Zdjęcia Ci dobre wyszły.

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnowna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. ale przepięknie tam ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są fantastyczne, uwielbiam góry! Ostatnio byłam w Zakopanem, post u nie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html

    OdpowiedzUsuń