Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Jakie pytania zadać sobie na nowy rok?, cytaty, aplikacja motywująca + what's up?+postanowienia noworoczne

By stycznia 06, 2016 , , ,

Od razu mówię wszystko co będzie tym kolorem to what's up- co u mnie?

To od paru dobrych dni jestem chora {psychiczne?}. Mam gorączkę. Przez co każda rzecz oprócz grania w Simsy wydaje mi się być bez sensu. Wczoraj byłam na zakupach w Gdańsku. Przyznam najgorsze zakupy ever. Spać, głowa boli spać, przestać chodzić po sklepach. Dopiero po Pomidorowej z Ikei wrócił m humor. Do tego zgubiła mi się karta pamięci do aparatu a w niej bardzo ważne zdjęcia... Internety zawsze pomogą. Internety pocieszajcie.
Czuje że wszystko jest takie bez sensu...
Dziś post o pytaniach któ®e warto zadać sobie na początek nowego roku i koniec starego. Aplikacja, która motywuje i trochę cytatów.

Pierwszy cytat o tym, że drobnymi krokami do celu. Powoli.




Tutaj moje postanowienia
1.FOTOGRAFIA mój aparat mam już prawie 3 lata i przez ten czas naprawdę się rozwinęłam. Jednak ostatni rok taki hm... średni jeśli o to chodzi.
2.Kupić nowy obiektyw
3.Wywoływać zdjęcia
4.Ładniejsze pismo chodź moje pismo nie jest złe chciałabym mieć takie, Ładniejsze.
4.Koncerty Ewy Farnej
2013= 1 koncert
2014= 1 koncert
2015= 2 koncerty
2016 zostaje pod znakiem zapytania. Nie mam za dużo pieniędzy ale naprawdę będę chciała pojechać na jak najwięcej jej koncertów.
5.Więcej czytać
6.slow year Słyszeliście o trybie zycia slow? 





Wszystko jest bez sensu. Oprócz simsów.
FABULOUS APLIKACJA, KTÓRA MOTYWUJE
Fabulous to aplikacja oparta na tworzeniu dzienników {koncentracja, energia, lepszy sen, chudnięcie}i dodawaniu w nich ''zwyczajów'' do danej rutyny którą mamy sobie odhaczać by osiągnąć swój cel. Oto cele {czyli dzienniki} , które mamy do wyboru:
1.Concentrate more- Skoncentrować się bardziej
2.Czuć się bardziej energicznie
3.Odżywiać się lepiej i chudnąć
4. Spać lepiej
Screeny
Rutyna na wieczór

Zwyczaje do odhaczania

\


Dzienniki

Postępy w celu

Podsumowanie

Oprócz tego wiem że są jeszzcze ćwiczenia oraz joga.

To tak właściwie koniec posta. Ale wyobraźcie sobie małego, chudego szkieleta leżącego pod kołderką grającego w Simsy. Wszystko jest bez sensu.


papa

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. W tym roku, mam więcej postanowień niż w tamtym. Na razie udaje mi się wywiązać.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuje dużo nowych cytatów, moze coś wykorzystam :) Moim postanowieniem to zdać prawko :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jak prowadzisz bloga - i tak podczas choroby nic oprócz grania w simsy nie ma sensu.. Aplikację na pewno pobiorę i przetestuję :) Zdrowiej!
    MajaSikoraWorld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę spełnienia wszystkich postanowień :)
    zapraszam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz lecę pobrać apkę, bo motywacji zdecydowanie mi brakuje ;;

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zgubienie karty pamięci przypomniało mi historie mojego kolegi, któremu ukradli laptopa na którym miał jedyne zdjęcia swojej zmarłej przeddzień żony. To smutna historia.
    Ale u Cb jest jak najbardziej pozytywnie. Zapraszam Cie na mój nowy wpis. pozdrawiam ciepło http://pomau-nolimits.blogspot.com/2016/01/nie-zgadniesz-co-pomaga-w-treningach.html

    OdpowiedzUsuń