Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Koty w moim obiektywie- fakty o bohaterze bloga!

By stycznia 19, 2016

Dziś post z okazji 10 tysięcy wyświetleń. Dziękuje bardzo! To tak postanowiłam zebrać zdjęcia moich kotów z ostatniego pół roku. Posta podzielę na dwie części. 
Przy zdjęciach bardzo się starałam aby były chociaż trochę artystyczne.



 HAVE IDEA!
 A TO IMBIREK W KRAWACIKU KUPIONYM Z BIEDRONKI. NIESTETY KRAWACIK TRZEBA "TROSZECZKĘ'' ZSZYĆ. Z POWODÓW WALKI KOTÓW.


 BITWY MOICH KOCIKÓW SĄ CODZIENNIE.
 SZCZERZE POWIEM, ŻE ULUBIONYM ZAJĘCIEM IMBIRKA JEST PATRZENIE PRZEZ OKNO.  ZAWSZE W TYM SAMYM MIEJSCU ZAWSZE OCZYWIŚCIE.



 KUBUŚ ZA TO UWIELBIA SIATKI. SIEDZIEĆ W SIATKACH. WIDZICIE JAKI JEST SZCZĘŚIWY?






KOLEJNĄ RZECZĄ, KTÓRĄ UWIELBIA KOCIK  JEST DRAPANIE MOJEGO KRZESŁA. TO HOBBY IMBIRKA.








 NAD ULUBIONYM MIEJSCEM IMBIRKA JEST POWIESZONE JEGO ZDJĘCIE Z DZIECIŃSTWA.
 ZNÓW PATRZY PRZEZ OKNO...
 KOLEJNYM ULUBIEŃCEM PANA IMBIRA JEST GRYZIENIE SZCZOTEK DO WŁOSÓW...
 MOJE KRZESŁO PO ATAKU.


Jak już mówiłam niedługo wstawię kolejne zdjęcia tych tych miauczących. Kiedy zaczynacie ferie? Ja ostatnie tygodnie lutego :)  
Podobał się post? Wiem mało tekstu dużo zdjęć. Ale kociki wynagrodzą.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ha! Ok ja też za parę tygodni :P

      Usuń
  2. Te pierwsze zdjęcia mi się podobają. Przyciągają oko. Ja nie mam ferii. :P
    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde świetne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty są naprawdę fotogeniczne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę to, że zdjęcia robiłam pół roku-fotogeniczne są gorzej ze złapaniem ich w odpowiednim momencie :)

      Usuń
  5. Wow twój blog mnie zachwycił! strasznie tu miło , fajnie napisane oraz estetycznie :)
    Bardzo mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać tu częściej :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? ja juz! ;*
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Nie bawię się w to ale dzięki!

      Usuń
  6. Ja mam ferie od 15 stycznia! Bang bang :D

    Haha koty i podpisy rozbrajające :D To pierwsze zdjęcie, jaki ten kot zamyślony xD

    Pozdrawiam i miłych ferii!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzi, że jakieś inne człowieki po ulicy chodzą...

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia, chciałabym kiedyś kupić sobie kota, bo są to przecudne stworzonka. <3

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale słodziaczek w krawaciku! ♥ Cudowneee! :D
    Zapraszam do komentowania i obserwacji | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń