Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Las zimą-W moim obiektywie.

By stycznia 22, 2016 ,

Hej! Zaczęliście już ferie? No dla mnie to jeszcze parę tygodni i wolność. Jej! 
Dziś mój obiektyw. Dosyć stary bo zdjęcia robiłam jeszcze przed Bożym Narodzeniem. 
Miejsce, gdzie robiłam zdjęcie to las. Można się spodziewać po tytule. Cn?


Las, który był tak często przez mnie odwiedzany rok temu. Tak często tam chodziłam z przyjaciółką, która zresztą jak i ja tam mieszkała. A wyszło tak, że obie się przeprowadziłyśmy.
Niedługo a wręcz krótko jadę do Zakopanego. Właśnie z tą przyjaciółką. Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej wspomnień. Jeśli jesteście bardzo ciekawi o kim mówię to proponuje zajrzeć w archiwum. Tak na początku blog nie był tylko mój.



























O jejku. Aż 27 zdjęć.
Muszę się też pochwalić tym, że zamówiłam wężyk spustowy do aparatu. Ok żartuję, zamiennik. No cóż zaoszczędziłam z 200 złotych. O ile to coś będzie działało. A jak działało będzie to spełnię jedno z moich fotograficznych postanowień. No i jak będzie działało to na blogu będą lepsze zdjęcia. Znaczy oby.

To przed mną jeszcze pisanie 3 zapasowych postów aby wstawiać coś w trakcie mojego wyjazdu w góry.

POst w sumie krótki ale co poradzę? Nic. Ok coś poradzę. Będę pisała o tym, że co poradzę aby to cuś było dłuższe. 

Aktuaknie gram w Simsy. Jak zwykle. Zaczął się piątek weekendu początek. Jeej! Obym tego weekendu nie zmarnowała na Simsy. Żartuje granie w Simsy to nie strarta czasu.

Się tak zastanawiam co macie z matematyki na półrocze? (3)Kto mi powie?

Papa

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Naprawde cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ja niestety nie umiem wyczarować tak cudownych ujęć moim aparatem. Muszę się jeszcze podszkolić :
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zaczęłam ferie :) Niestety jeszcze tylko tydzień wolnego :(
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń