Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Najdziwniejsza lista marzeń= sick bucket list.

By stycznia 08, 2016 ,

Cześć. Pisaliście kiedyś listę marzeń? 
Ja tak. Na tej dużej kartce. A3?
Za każdym razem kiedy do niej wracam się śmieję.
Bo to jest dziwne.
I chore.



Jakby co dalej nie znalazłam karty i jestem zrozpaczona. Dosłownie. Co robić?
W każdym razie dziś najdziwniejsza lista marzeń.
W końcu czego mogą chcieć szkielety?
Rly. Czego?
Nie napiszę wszystkiego a więc oto krótki wstęp, którego nie musisz czytać:
Wszystko jest bez sensu ostatnio. Bo jestem chora, bo muszę wracać do szkoły, bo za dużo gram w simsy... Pomyślałam, że zerkneł na mojom listę marzeń może coś się spełni/ło. Haha. No

1.Blog staje się popularny-- hahaha.No. Póki co chcę małego grona czytelników nie fejmu. I pieniędzy. Każdy pragnie bogactwa. Każdy. Żartuję. Małe grono czytelników starczy.
2.Mieszkać w:
Gdańsku
Sopocie
Paryżu
Londynie
W Anglii nie w Londynie
Jo{po kaszubsku ''tak''}. Big city girl. Jednak później zmieniłam zdanie i:
3.Mieszkać w:
Lesie- z dala od ludzi których nie lubię
W górach
Z dala od ludzi
Małym drewnianym domku
4.Pójść do szkoły z paintballem i zastrzelić kamer. Można by pomyśleć, że za dużo oglądam bajek. Jedak nie. Za dużo czytam.
5.Zatrzymać czas tak se 

6(Za chore)
7.O pólnocy wejść na dach -  i pod gołym niebem spać i niech każdy widzi co znaczy...
8.Spać na balkonie
9.Polecieć na Pandorę
10.Poznać:
4
Jamesa Camerona
Ewe F
V.Roth
11.Mieć nowego laptopa Spełniłam1!!!!!1
12.Zdemolować budynek
13...
14.Mieć pełno fishek
15.Mieć duże duże akwarium
16.Być nieustraszoną
17.I Niezgodną
18.Należeć do klanu Omatikaya- Avatar

19....
20.Pchlie targi w Szwecji
21. NIC NIE ROBIĆ  Gdy to zobaczyłam od razu skreśliłam.
22.Mieć buldoga Francuskiego
23.Kurs Nikona
24. Posiadać Fuji Instax
25.Znaleźć kartę pamięci!
26. Napisać książke
27....
28.Chodować koty
29.Chodować Lemingi
30.Mieć zapas Niemieckich soczków
32.Posiadać duuuuuuuuuuuuuużo kotów.
33. Chcę takie włosy co da się normalnie czesać
34.Nie chodzić do szkoły
35.Pojeździć na desce na takiej fajnej drodze gdzie nie będzie żadnego autka.
36.Zrobić zdjęcia ze Smoke Bomb
37. Domek na drzewie















Tak to już koniec. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała moja przyszłość.
''Przyszłość zaczyna się dziś nie jutro''
A jak tak jak u góry to będę bez sensownie grać w Simsy.
W komentarzu napiszcie najdziwniejsze z tych wszystich
I najdziwniejsze wasze marzenie

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Hodować lemingi?? Kreatywnie widzę :D
    Fajna lista, jest taka.. inna od innych :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są małe słodkie zwierzątka pod ochroną. Więc czemu nie?? ^.^

      Usuń
  2. Uśmiałam się, chciałaś mieć pełno fishek, ja mam jedną :)

    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre punkty mnie rozbawiły. Naprawdę kreatywna lista!
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OK TO TAK:
    MIESZKAM/AŁAM W GDAŃSKU (tylkow weekendy no ale sięliczy)
    O PÓŁNOCY WESZŁAM na balkon (też,się,liczy)
    SPAŁAM NA BALKONIE!!!! (wygryw)
    POJEŹDZIŁAM DESKĄ NA DORDZE BEZ LUDZI
    ZAMIAST PEŁNO FISZEK MAM LONGBOARDA
    MAM ZDJĘCIA ZE SMOKEBOMBami
    MAM (krótkie dosyć) ALE TAKIE CO DA SIĘ NORMALNIE CZESAĆ WŁOSY
    ZANALAZŁAM KARTĘ PAMIĘCI (była na biurku xd)



    i tyleeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ZANALAZŁAM KARTĘ PAMIĘCI (była na biurku xd)" wygryw życia :D
      Come back pls :(

      Usuń