Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Slow morning- czyli poranek cały dzień.

By stycznia 16, 2016 ,

Podczas tego całego szkolnego czasu nigdy się nie wysypiam. Więc dziś postanowiłam sobie zrobić slow morning. Czyli poranek cały dzień. Może się zainspirujecie i też wykorzystacie tak najbliższy weekend? O! I będzie bonus. JAKIE BŁĘdY POPEŁNIŁAM ROBIĄC NALEŚNIKI.
Jest godzina 17:06 a dopiero się ubrałam. Oczywiście tylko dlatego, bo przyjeżdża do mnie przyjaciółka. Ale dzień zaczęłam miło. I nawet nie zauważyłam, kiedy zrobiło się ciemno. Pewnie wtedy, kiedy grałam w Simsy.
Dziś miał być zupełnie inny post- speszjal na 10 tys. Więc będziE. Za parę dni.
Abyście wiedzieli wstałam o godzinie 11.

 Abyście wiedzieli dzień zaczęłam od... Nie nie byłam głodna. Zaczęłam go od laptopa i zeszytu. Spisywałam sobie obiektywy. Używa ktoś Nikora 55-200?




Potem zrobiłam sobie tapetę na laptopa-----> 


A to Kubuś w mojej torebce.

Ok przyszedł ten magiczny, cudowny czas na śniadanie. Najpierw macie trochę inspiracji na jedzenie z ostatniego miesiąca. Tak robię dużo zdjęć jedzeniu. 


 ŚNIADANIE 
JAKIE BŁĘDY POPEŁNIŁAM ROBIĄC NALEŚNIKI?
Nie naleśniki a Tak właściwie pancakesy.
 Tu macie Przepis>>
◊PRZEPIS◊PRZEPIS◊PRZEPIS◊
  • 2 szklanki mąki pszennej, przesianej
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g roztopionego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 czubate łyżki cukru
  • szczypta soli
Ja robię tak, że wszystko mieszam. I wlewam na rozgrzaną patelnię. 
Pancakesy a naleśniki to dwie zupełnie różne sprawy. Dlatego 
Jakich błędów unikać podczas ich robienia.????
1.Naleśnik numer jeden. 
Dlaczego nie wyszedł?
NIE RÓB PANCAKESÓW ZA DUŻYCH


 2.Naleśnik dwa już wyszedł :)
3.Naleśnik 3- dlaczego nie wyszedł?


NIE PRZERZUCAJ JEGO ZBYT SZYBKO

3.Naleśnik cztery- Dlaczego nie wysze∂ł?

NIE PRZERZUCAJ JEGO ZA PÓŹNO.


To tyle w dzisiejszym poście.
Podobał się?
Zrobicie sobie taki slow poranek do 18??
:)

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

9 komentarze

  1. Świetnie prowadzisz blog! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wciągu tygodnia nie umiem się wyspać... Straszne.
    Jeju ten slow morning to coś świetnego! Też tak kiedyś zrobię :D
    Nigdy nie jadłam pancakesów, ale wyglądają pysznie :)
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój kot to naprawdę urodzony model! Fajny przepis:) Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna tapeta! Uwielbiam pancakes'y, ale często mi nie wychodzą, teraz już wiem czego unikać :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj wstaję 8.00-9.00, więc dziwię się, jak ty długo śpisz, hah. Super post!
    Zapraszam na bloga: http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W czasie zwykłego, szkolnego tygodnia również cierpię na "brak snu', który zazwyczaj muszę nadrabiać w weekend :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń