Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie- 2015 około 100 zdj! & TOP 10 POSTÓW 2015

By stycznia 31, 2016 , ,

Hej! Co tam?
Dziś w związku z tym, że bloga założyłam po wakacjach/ w trakcie postanowiłam tu umieścić moje ulubione zdjęcia zeszłego roku. Aby tak nie zginęły. 
Tak PS. Jestem teraz w Zakopanym a piszę to w domu= MAGIC!


Nie będą to wszystkie zdjęcia będą to zdjęcia wiadomo. Pewnie dlatego, że rocznie robię pare tysięcy zdjęć hm... W każdym razie jedyne co stracicie to wyjazd do Niemiec.






















































































"
Zaakceptuję komentarze "fajne zdjęcia" "dużo zdjęć" i "mało tekstu".
TOP 1O POSTÓW 2015 
Post robiony na szybko dotyczący... Linków z sieci o tematyce Świąt Bożego Narodzenia. Szczerze nie spodziewałam się, że to właśnie taki post osiągnie tyle wyświetleń. 
Słabe zdjęcia czyli dla mnie dowód na to, że też temat posta się liczy. Znów o Świętach. Właśnie w Święta jest największe barnie na posty. Ludzie depresyjnie szukają jakiś pomysłów. 
BĄDŹCIE KREATYWNI.
I znów Święta! I znów dowód na to, że jak wstawisz w tytule "prawie 80 zdj" Wyświetlenia same przyjdą.
Fotorelacja z gór.
OK.TRZY  ostatnie posty z 2016 ale się liczy :> 








To tyle na dziś. 
Paaaaaaa!



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

10 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Widać, że się starałaś :)
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zacząć częściej zaglądać na twojego bloga! :) Z uśmiechem na twarzy przeczytałam, a raczej wypadałoby powiedzieć poogladałam twój post i czekam na kolejne :D świetne zdjęcia :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lama XD. Śliczne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. Szczególnie spodobały mi się ujęcia zwierząt :-) Miło i przyjemnie się ogląda Twojego bloga i Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę robić zdjęć ludzi a zwierząt uwielbiam! dzięki♡

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, masz oko do robienia fotografii ;]
    Najbardziej podobało mi się 3, 7 i 4 ;3
    Moim zdaniem było ich jednak trochę za dużo jak na jeden post :D
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posta robiłam też w dużej części dla siebie aby zdjęcia nie... zginęły? Cóż dzięki! ♡

      Usuń
  6. 3 zdjecie super
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń