Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie i last week.

By stycznia 25, 2016 , , , , ,

Dziś będzie bardzo luźny post. Z powodu tego, że nie ogarniam edytowania, zapisywania i importowania zdjęć na Macu nie zdziwcie się, że dziś zdjęcia są ciut gorsze. 
Zapraszam!



Tak szczerze to chyba nie jestem do końca zadowolona z tego posta. Bardzo długo się męczyłam aby zedytować i pogrupować zdjęcia.  Kiedy już zedytowałam zdjęcia musiałam szukać ich pół godziny a gdy znalazłam okazało się, że wcale się nie zedytowały i wszystko od nowa trzeba robić :/


Około tydzień temu była u mnie koleżanka na noc. W sumie oprócz simsów, miasta i jedzenie dużo nie robiłyśmy..



Prezent od przyjaciółki, Simsy, zegarek...










MÓJ OBIEKTYW
A pomarudzę i powiem, że obiektyw też nieudany. Gdy właśnie z tą przyjaciółką powyżej robiłyśmy zdjęcia była póóóóóźna godzina wszystko co miałyśmy to aparat, świeczkę i lampion. Było bardzo ciemno a zdjęcia robione bez statywu... Efekty są takie:













LAST WEEK:
Kto był na tyle mądry aby nie zapomnieć o dniu babci i dziadka przygotował się. A kto nie był tak mądry jak ja ... Pomylił daty. Więc jaki z tego morał? Oto cuś co namalowałam babci na ten dzień:








Jeśli chodzi o te wszystkie zdjęcia czekolady to dokonałam niemożliwego i dostałam 6 z matmy! :)

Za to w weekend again byłam w Gdańsku. W Sobotę przyjechałam a w Niedzielę w No Escape Rooms. Powyżej też widać moje prezenty od taty co w®ócił ze statku ^.^

A teraz mała zagadka: 
Co robi Szkielet gdy ma do sprzątnięcia CAŁY pokój, nauczenia się WSZYSTKICH typów bezkręgowców aby ocena na półrocze była lepsza niż 3, wypakowania 3 całych toreb, przygotowania się na wyjazd i to wszystko w Niedzielę wieczorem? Podpowiem. Oprócz sprawdzania cen promów do Szwecji i robienia pelerynki dla surykatki... Tak piszę posta.
Takim bardzo produktywnym akcentem zakończę tego posta.
Obym sprzątnęła pokój i poprawiła bezkręgowce... papa



























Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Gratuluję 6 z matmy, ale...od kiedy są jakieś nowe smaki Milki XD? Ja jak mam tyle rzeczy do zrobienia to najczęściej ląduje na yt ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! <3 Smaki sama nie wiem... Z Żabki. No i u mnie podobnie >.<

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :) przeglądnęłam twoje wcześniejsze posty i bardzo spodobał mi sie twój blog . Obserwuje i jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię grać w simsy (szczególnie średniowiecze) a ty? ;p Gratuluję 6 z matematyki! ^^

    Obserwujemy?
    http://polish-asgard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Cały blog również fajny :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    Jeśli chcesz może wspólna obserwacja? napisz w kom i zacznij :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń