Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Challenge fotograficzny- 20 dni i foto konkurs!

By lutego 23, 2016 , ,


Dziś post inny niż zawsze czyli wyzwanie, challenge fotograficzny i pierwszy raz w historii tego bloga zrobię konkurs. 


CHALLENGE FOTOGRAFICZNY
 ZASADY:
Challenge trwa 20 dni i polega on na tym, że wybierasz jeden, jedyny przedmiot, który codziennie będziesz fotografował tylko z innej perspektywy, z innymi dodatkami. Po prostu codzienne robisz zdjęcie tej samej rzeczy ale inaczej. Moje propozycje:

















Konkurs fotograficzny
Jest organizowany tylko przez mnie.
 Trwa on od dziś do 21 Marca 2016. Wyniki będą ogłoszone 21Marca.
Zasady:
❀Wyślij na e-mail konkurs.koci@op.pl (nie będzie to konkurs o kotach) zdjęcie z motywem wiosny pod tematem "Konkurs wiosna".
❀Zaobserwuj mojego bloga.
❀W e-mailu podaj adres swojego bloga.
❀Umieść na swoim blogu banner z linkiem do tego posta.

Nagrody:
✯1 Miejsce , reklama w pasku bocznym na dwa miesiące, recenzja (ewentualnie design i nagłówek)
✮2 miejsce (ewentualnie design i nagłówek) reklama w pasku bocznym na miesiąc, 
✽3 miejsce polecenia bloga w poście konkursowym


Dziś post bardzo krótki i mam nadzieję, że bardzo fajny. W komentarzu dajcie znać czy bierzecie udział w konkursie. Wiem, że może trochę za szybko na wiosnę ale taka pogoda jaka jest.
Do widzenia.

😜

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

20 komentarze

  1. Zycze wszystkim powodzenia ;>
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na konkurs :D Już zabieram się za robienie zdjęć :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie, zamierzam wziąć udział!

    http://www.hachi-loser.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia biorącym udział.

    Nasz Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawey challenge...

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny design, podoba mi się Twoja pomysłowość odnośnie zdjęć, jak ciekawie można przedstawić zwykła roślinkę, obserwuje pozdrawiam.:)
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę udział :) Zdjecia genialne, podziwiam.

    Obserwuję :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wezmę udział, bo akurat wczoraj ładne bazie znalazłam na dworze.
    Obserwuję !

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie się zdecydowałam wziąć udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy challenge, jeszcze się nie spotkałam z takim wyzwaniem :D Chętnie spróbuję!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne ! Najlepsze te z nożyczkami 😱 wow, świetny challenge, nie słyszałam o nim. Pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdjęcie z nożyczkami jest extra i pomysł na challenge jest super, taki nieoklepany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny challenge. Nigdy wczesneij takiego nei widziałam, super pomysł. Niektóre zdjęcia są bardzo ciekawe i pomysłowe :)
    życzę wszystkim powodzonka!

    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany! Biedny kaktus, co ty mu zrobiłaś kobieto :< Kaktusy to moi jedyni roślinni przyjaciele – jeden już jest u mnie od 3 miesięcy i jeszcze nie odwalił kity :) A tak poważnie, to fajny challenge :D No i bardzo ładne zdjęcia ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń