Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Gdańsk w moim obiektywie.

By marca 03, 2016

 I spodziewajcie się takich postów dużo bo prawie całe ferie spędzam w trójmieście. 


Można by powiedzieć, że w jednej trzeciej mieszkam w Gdańsku. I spędzam tu dość dużą część mojego życia. A haha. 


 Tego dnia pojechaliśmy akurat na Molo w Brzeźnie. Po całym spacerze poszliśmy na jedną z moich ulubionych atrakcji czyli NoEscapeRooms- http://questrooms.pl. Polegają one na tym, że masz 60 minut na wydostanie się z pokoju, aby się wydostać musisz rozwiązywać poszczególne zagadki aby na koniec znaleźć klucz lub coś co pozwoli Ci na wyjście z pokoju. W całym trójmieście jest tego pełno i właśnie dziś lub jutro ponownie tam jadę tym razem na FunArenę.












Tym razem bez nieszczęśliwych wypadków i szukania jedzenia. Teraz muszę przygotować posty na najbliższe dwa tygodnie. Jeej! W sumie nie muszę lecz chce. Znaczy nie chcę zaniedbać tego bloga bo jeszcze traktuję te moje "wypociny" na poważnie.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Urocze zdjęcia, nabrałam wielkiej ochoty na wakacje!
    Podoba mi się to jak prowadzisz bloga, będę wpadać częściej :)
    Zapraszam również do mnie misia :*
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudowne zdjęcia :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, nasiąknięte słońcem zdjęcia. Czekam na kolejną porcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Chętnie bym tam pojechała :) Może wspólna obserwacja ? Jeśli jesteś za to daj znać u mnie, a ja się odwdzięczę :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Kocham oglądać tego typu zdjęcia :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń