Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Haul & TMI ZaDużoInformacji TAG

By lutego 16, 2016 ,




Dziś będzie mały haul i TMI TAG- Too Much Informations Tag. 




HAUL

 KIK
 Prezent dla przyjaciółki Pepco
House
rękawiczki

Bluza House

Czapki Sinsay

Surykatka KIK

I tutaj zwrócę szczególną uwagę dla osób bardzo chudych. Pierwszy raz w życiu dostałam dobre mi jeansy z Bershki.
30 zł


Kurtka Moro Bershka 60 zł. 




TMI TAG

1. Co masz na sobie ?
Czarne getry i bluzkę.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Koty się liczą?

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Pamiętam jak zerwał mi się pasek od ulubionej torebki :p

4. Ile masz wzrostu ?
150ileś

5. Ile ważysz ?
mało bo jestem Szkieletem trochę ponad 35 kg

6. Jakieś tatuaże ?
Nie mam, chciałabym mieć ale za straszne :P
7. Jakiś piercing ?
nie

8. OTP ? (one true pairing) 
*czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
Sheo
46

9. Ulubiony program (serial) ?
Singielka i Przyjaciółki

10. Ulubione zespoły ? 
Ewa Farna i zespól, Florence & The Machine

11. Coś, czego Ci brakuje ?
Czekolady
12. Ulubiona piosenka ?
What Kind of man, Ktoś z name kręci, Tu

14. Znak zodiaku ?
Panna

15. Czego szukasz u partnera ?
KOta?

16. Ulubiony cytat ?
"Tu i teraz to ma sens". Nie, nie mam

17. Ulubiony aktor ?
Theo

18. Ulubiony kolor ?
Czarny


19. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośna

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Nigdzie.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Łot? 20 minut?

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
30 min + 40 min na np. szukanie kluczy, oglądanie iternetów.

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
?
Nie

26. Powód dla którego dołączyłaś do Blogsfery ?

Nie wiedziałam co robić ze zdjęciami. Chciałam aby świat je ujrzał.

27. Czego sie boisz ? 
Śmierci?.


29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
Dziś. Kotu.
30. Co oznacza Twój Blog username?
Imbirkowy= Imbirek = mój kot.

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Akademia dobra i zła

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Endgame

33. Co ostatnio oglądałaś ?
Film o PRL-u na historii chyba.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Mama.

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś

 SMS'a ?
Jest to Google, które pros o potwierdzenie konta.
36. Ulubiona potrawa ?
Nie wiem...

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Japonia i Irlandia i Norwegia I Lasy równikowe. Chiny.

38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
Szkoła, Zakopane.

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
Mój kot jakoś krzywo się na mnie patrzy.

42. Ulubiony smak słodki ?
Skittelsy :> Czekolada:? Everything

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Coś próbuję na organkach? Ludzkich organach.
44. Ulubiona część biżuterii ?
Bransoletki. 

45. Ostatni uprawiany sport ?
Fiszkowanie- deska.

46. Jaka piosenkę ostatni spiewałaś ?
Coś Ewy Farnej.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Ty.

Ogólnie cały post jest taki bez sensu. No ale bardzo 

spodobał mi się ten TAG i też chciałam opublikować wam 

zdjęcia tych zakupów. Możecie podawać w komentarzach 

propozycje na posty.


Żegnajcie drodzy czytelnicy.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

0 komentarze