Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Imbirkowe linki i inspiracje z sieci.

By lutego 25, 2016 ,


Długo nie było inspiracji. Od dziś planuje robić je przynajmniej raz na dwa tygodnie, ponieważ jest to typ postów, który najbardziej wam się podoba.


Zacznę od mojej ulubionej gry- Sims 4. Niedawno obchodziła ona 16 urodziny a z tej okazji przygotowała Simowe tapety na telefon/laptop.
Poniżej też zdjęcie pobrane z tej strony. Czyli wykres Simsowy. 



¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
Jeśli jesteście dłużej na moim blogu to mogliście zauważyć, że bardzo lubię malowanie światłem w fotografii 

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
A poza tym super blog pełen DIY, Porad, Fotografii, wnętrz i scrapbookingu.
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
"Dzisiejsza inspiracja będzie poświęcona fotografii  tańca, bo jest to niewątpliwie ulubiony temat naszego fotografa i właśnie takie zdjęcie postanowił zaprezentować naszym czytelnikom."

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶


INSPIRACJE











No... Kończę powoli post. A tak właściwie szybko.
W komentarzach powiedzcie jaki link był najlepszy i podsyłajcie linki do następnych Imbirkowych linków i inspracji.




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Wykres simowy bardzo mi się spodobał :) Inspiracje jak i strony również super, miło się czytało.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie inspiracje były warte uwagi. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje. :) Idealnie trafiły w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wpis!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatrzymałam się na zdjęciach z jedzeniem *-* Takie pyszności i w dodatku pięknie wyglądające :3
    No i zdjęcie z ćwiczeniami, muszę zacząć je wykonywać. Powiem Ci, że są to bardzo inspirujące inspiracje .
    Z linków najbardziej spodobał mi się chyba ten o szkole. Muszę przyznać, że bardzo ciekawa ^^
    Pozdrawiam serdecznie,
    Acaila :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne inspiracje!

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje!! Nie mogę się napatrzeć, siedzę tu już od kilku minut i ciągle je oglądam. ;) Co do linków, to wszystkie były świetne, ale chyba u mnie zwyciężył taniec w różnych sytuacjach! ^.^

    Pozdrawiam ♥ Obserwuję, byłoby mi bardzo miło, gdybyś również zaobserwowała, jeśli mój blog Ci się spodoba. ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń