Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Kawaii czyli jeszcze inna internetowa moda.

By kwietnia 05, 2016 ,

Ostatnio wspominałam o modzie "Pale"- blady. A dziś oto opowiem o Japońskim "Kawaii".


Kawaii-słodki, uroczy, miły
Kawaii w sumie wziął się z Japońskiej kultury popularnej. Kawaii oznacza wszystko co urocze, słodziutkie, oblane tęczą. Takie cute =^.^=.
np.
-Patrz mam kota
-Jaki Kawaii!
STYL KAWAII
Z tego, co wyczytałam o stylu Kawaii to:
•Dominujące tu kolory to różowy, niebieski i miętowy. Jednak wszystko musi być jasne i pastelowe. Zero ciemnych kolorów i czerni.
•Spódniczki, Marynarki, podkolanówki, sukienki, szelki i kołnierzyki rządzą!
•Jak nadruki to wszystko ze słodkimi zwierzątkami lub jedzeniem, które uroczo się do Ciebie uśmiecha.



RZECZY KAWAII
I tu poszalejesz. Haha.
Rzeczy Kawaii charakteryzują się chyba tym samym co ubrania. Pastelowe, słodkie i z nadrukami zwierzątek oraz uśmiechniętego jedzenia.

GRAFIKI KAWAII
Styl Kawaii jest tak bardzo różnorodny, że i w grafikach dominują pastelowe kolory, uśmiechnięte kluski i zwierzątka. Nie wierzysz? Mówię prawdę.


FOTOGRAFIA KAWAII
Nic ciekawego. Spodziewałam się naprawdę pełno ciekawych, kreatywnych i słodziutkich zdjęć. Zdjęcia powinny być po prostu jasne i powinny przedstawiać coś słodkiego. Przepraszam coś Kawaii.


To tyle. Dziś znów, zamiast uczyć się czegoś pożytecznego nauczyliście się co to Kawaii i jak dobrać rzeczy Kawaii. I właśnie dzięki tej umiejętności w przyszłości dostaniecie dobrą pracę!
Pa.
A gdyby jeszcze wam było mało śmiało wpisujcie w Google kawaii potato.



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Ten styl mnie przeraża. Najzwyczajniej w świecie mnie przeraża :C Wszystko, te sukieneczki, ubranka, oczka.. Brrr... aż mam ochotę schować się pod łóżkiem :"(

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też mi się to nie podoba >.<

      Usuń