Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

PALE- Nowa moda & edycja tych zdjęć.

By lutego 17, 2016 ,




\Nie nie chodzi mi o papierosy, Sorry.
Ostatnio na Tumblr króluje styl "Pale"(czyt. Pejl, Pel) . Mam nadzieję, że większość z was wie co to Tumblr i nie wie co to Pale. Jak ty wiesz co Tumblr, a nie wiesz co to Pale to zapraszam do czytania
Pale-blady.

Pale- po angielsku blady. Po tumblr'owsku nowy styl zdjęć, mody wszystkiego. Wyblakłe zdjęcia i ubranie określane słowem pale style.



Charakterystycznymi elementami stylu "Pale" są ubrania koloru czarnego, szarego i białego oraz ubrania kolorów "wyblakłych". Jasne kolory i dosyć dobrane, pasujące do siebie ciuchy . Brak jakiś mocnych wzorów i ciężkich dodatków. Wszystko jest w miarę delikatne.
źródło tumblr
Fotografia Pale
Zdjęcia te są jasne, przejrzyste trochę ponure i chore. 
Przez dłuższy czas nawet sama o tym nie wiedząc robiłam zdjęcia typu "Pale". Czyli blade, wyblaknięte zdjęcia. Dziś powiem wam jak robiłam te zdjęcia a raczej jak je edytowałam.
źródło tumblr

EDYCJA ZDJĘĆ
Do przykładu zdjęć Pale edytowanych, robionych przez mnie jest to:   , które jest użyte jako obraz "o mnie".
Zdjęcie edytowałam w photoscapie używając kolor> jasność> i rozjaśniłam o jakieś +40. Potem zmniejszyłam kontrast zdjęcia: photoscape> kontrast> -22 .
Poniżej zdjęcie 1 przed obróbką i zdjęcie 2 po obróbce. 




Szukając informacji o tym stylu natknęłam się na post http://justsayhei.blogspot.com/2015/01/pale-ze-az-wcale.html 
,gdzie wszystko jest dużo lepiej opisane. Mam nadzieję też, że nie uznacie mojego posta jako kopiowanie z powodu, że na posta Justsayhei natknęłam się po samym poznaniu stylu oraz napisaniu go.  Więc #pależeażwcale. 


Krótko i zwięźle. Zgłębiajcie swoją wiedzę na temat stylów tumblra bo to może akurat wy zostaniecie Tumblr Pale queen.  

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Edytowanie zdjęć - fajny pomysł na posta :) Osobiście pierwszy raz słyszę o tym co piszesz, ale warto poznawać nowe rzeczy :) Ja mam na telefonie zwykły edytor który ściągnęłam i na nim przerabiam :)
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że bardzo ciekawie to wygląda :) Ostatnio właśnie zauważyłam, że ta edycja zdjęć zyskuje coraz to większą popularność.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysł na bloga ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowość na 6+ !! wykonanie to samo !
    podziwiam Cię :)
    zapraszam do mnie
    http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/odzywki-szampony-wszystko-do-wosow-i-o.html

    OdpowiedzUsuń