Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie Zakopane #2

By lutego 13, 2016 , , ,



Nie będę przepraszać za to, że długo mnie nie było. Powodem jest  to,że chciałam się z blogiem przenieść na WordPress ale coś nie wypaliło. O! I mam nowy design.



Dziś będzie druga część mojego fotoreportażu z CHIN (Sama nie wiem czemu ale początkowo chciałam napisać z Chin no ale Z Zakopanego. Nic ciekawego :)
Zapraszam też na pierwszą część.
 W skrócie tydzień temu wyjechałam z przyjaciółką na kolonie do Zakopanego.

DZIEŃ 4 SPACER I ŚNIEŻNY LABIRYNT
DZIEŃ 5 LODOWISKO 
DZIEŃ 6 WYJAZD 
DZIEŃ 7 DOJAZD DO DOMU

Dnia czwartego jak zwykle wstaliśmy poszliśmy na śniadanie i ja z przyjaciółką zjadłyśmy poranne kiśle. Byłyśmy potem chyba na nartach,a jeżdżenie na nich idzie mi coraz lepiej i sprawia coraz większą przyjemność. Wielka szkoda, że u, mnie na pomorzu nie ma śniegu i nie ma, gdzie jeździć. Po obiedzie szliśmy na (największy w Europie) śnieżny labirynt w Zakopanym. Niestety mój laptop uznał, że nie powinnam wam pokazywać tych zdjęć. 

Dnia piątego znów wstaliśmy i chyba już wtedy nie szłyśmy na narty. Byłyśmy na Krupówkach na łyżwach i oponkach. 

Dzień szósty to był wyjazd. Doba hotelowa kończyła się o 10 a pociąg był na 22. Czyli mamy 12 godzin.Byliśmy w tym czasie na Krupówkach po pamiątki. Już w pociągu o 23 było chyba okropnie. Musieliśmy 3 razy się przesiadać bo w każdym z wagonów padało ogrzewanie. A w jednym z nich musieliśmy jechać 2 godziny w zimnym. Okrywaliśmy czym się dało a z zimna nie mogłam zasnąć.

 Obowiązkowy kisiiel. 


 Moja data urodzin, Mój numer bloku i nasz numer pokoju ! :)

























Kojarzę ten czas bardzo miło szczególnie, dlatego, że byłam tam z najlepszą przyjaciółką. Dokładnie wczoraj zaczęły mi się ferie i mam nadzieję, że ferie będą tak fajne jak cały wyjazd. W sumie po feriach będę miała operacje no cóż,,, Będę chciała też się z
skupić na blogu i fotografii. Już dziś zaczęłam zmieniać cały design i mam nowe konto google. To pa!




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

8 komentarze

  1. Nic ciekawego?! Ciekawego! Uwielbiam Zakopane całym sercem, czuję się tam jak w domu.
    Pozdrawiam, Damian :)

    http://osnapitzmee.blogspot.com/2016/02/16-mae-duze-rzeczy-jak-czerpac-z-nich.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym tam kiedyś pojechać!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w górach :/ Zazdroszczę!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakopane! wspominam zjazd rodzinny! to super miejsce! świetne oscypki, kojarzę okolice na świetnych zdjęciach! pozdrawiam :) xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/5-rzeczy-ktorych-nienawidze-5-rzeczy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotorelacja no i fajny nowy design
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mój wyjazd na Podhale wspominam równie mile. Spędziłam tutaj także cudowny czas z przyjaciółmi i poznałam mojego męża. Teraz często przyjeżdżamy do Poronina szczególnie na ferie zimowe. Wspaniały wpis i piękne zdjęcia, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń