Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wiosennie, pochmurno, szaro. W moim obiektywie. i przekładam konkurs

By marca 04, 2016 ,






Witam was tymi pięknymi, szarymi i melancholijnymi zdjęciami. Nie wiem czy wiosennymi ale oto takimi zdjęciami. Po prostu taką miałam wizję. Ciemne zdjęcia z wysokim ISO.
Zdjęcia były robione bardzo dawno. I nie w wiosnę. 25 GRUDNIA. Pomyślałam, że jeśli wstawię je wcześniej nie wpasują się w ten piękny, biały, Bożonarodzeniowy klimat, którego i tak nikt nie dostał w te piękne i białe (jak na zdjęciach widać) Święta. Chyba przestanę już marudzić na tegoroczne święta. Chyba.
Zanim napiszecie, że jak dla was zdjęcia są za ciemne to najpierw podwyższcie sobie jasność ekranu. 
Coż za cudowna pogoda.
To do zobaczenia. 
Do ładniejszej pogody.
Do jaśniejszych zdjęć.

PRZEKŁADAM KONKURS NA 2O MARCA!



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Cuuudowne zdjęcia :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się.
    Moje ulubione to karmnik dla ptaków i to, na których są drzwi z napisem "Nieupoważnionym wstęp wzbroniony"
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fotki ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne fotki :)

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, no święta pokazały swoją moc, a jak ;p te jaśniejsze zdjecia ładniejsze ;p
    zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń