Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Zakopane- W moim obiektywie #1

By lutego 08, 2016 , , , ,


Dosyć długo mnie tu nie było. Więc wracam po przerwie. Nie będę się tłumaczyć i bla bla bla.
Jeszcze około tydzień temu byłam w Zakopanym na koloniach. Ja i kolonie nie współgrają. Jeszcze z osobami dużo młodszymi ode mnie. Powody dla, których pojechałam tam były dwa. Mogłam być tam z przyjaciółką i opuściłam cały szkolny tydzień.


Dzień 1 podróż

Dzień pierwszy to była tylko podróż. Mieszkam w okolicach Gdańska a kolonie w Zakopanym, 6 godzin jechałam autem po czym dojechałam o 22 do Warszawy a do 7 jechałam pociągiem. Dojechaliśmy o 7. Bo musieliśmy się zatrzymać w Krakowie głównym na jakieś 3 godziny. Lecz według moich obliczeń Kraków minęliśmy już 4 godziny temu. Dziwne. W podróży za dużo nie robiłam, oglądałyśmy z przyjaciółką "Happy tree friends" (polecam?) i robiłyśmy długo naświetlane zdjęcia zza okna. Oto efekty:




Tak to ja.











Dzień 2 dojazd
Dnia drugiego o 7 rano dojechaliśmy. Byłam tak rozkojarzona, że nic nie pamiętam. Wstałam i było pełno śniegu. Super.
Na miejscu w hotelu czekaliśmy parę godzin na pokoje i zjedliśmy śniadanie. Reszta dnia była wolna więc hm... nic.
widok z okna





Dzień 3 stok
Dnia trzeciego poszliśmy na stok , który był niedaleko aby  przymierzać buty, narty i kaski narciarskie. Dosyć długo nam to zajęło. Potem poszliśmy do sklepu. Moje i przyjaciółki must-have to woda, kiśle i zupki chińskie. Gdyby nie te produkty pewnie bym nie wróciła żywa do domu.















Koniec. 
Resztę postaram się napisać jutro lub pojutrze więc czekajcie :) 
 Jeśli macie pomysły na posty śmiało!
I powiem, że z tekstu jestem zadowolona bo w jednym dniu napisałam tyle co czasem i w całym poście.
Przed mną Sims4 i Spotkajmy się! 
PS. Nie musicie pisać, że post jest fajny ja to wiem ;)




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Świetny efekt zdejec ndługo naświetlonych. Góry są cudownym miejscem zwłaszcza zima lecz szkoda z e w tym roku nie było go za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do LBA :). Wszystkie ważne informacje znajdziesz na moim blogu: http://natiaandherlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń