Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

ZOO w moim obiektywie

By lutego 20, 2016 , , , , , ,


Dziś pochwalę się wam moimi zdjęciami z dziś. Z ZOO. To wczorajbyłam w ZOO w Gdańsku (mam ferie :) i pamiętam, że rok temu też w ferie byłam w ZOO to myślałam, że będzie tak samo. Mimo tego, że są ferie bardzo, bardzo mało zwierzątek było na wybiegach i z tego powodu taka mała ilość zdjęć. 





Mina tego kotka gdy zobaczył mojego tatę...


foczki 

Alpaki

SURYKATKI

I małpka w, której się zakochałam! Jako jedyna pokazała się i cały czas czyściła swoją nóżkę>.<


























Prawie całe ferie spędzam w Gdańsku i trójmieście więc niedługo będzie więcej tego typu postów. W ostatnie dni ferii jestem umówiona z koleżanką na noc i pytanie do was Czy byście chcieli post o tym co robić na nocowaniu 2?

To do następnego postu! 

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Fajnie, że masz ferie, moje się skończyły prawie miesiąc temu. Urocze zdjęcia, nigdy nie byłam w tym zoo.

    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Najbardziej zazdroszczę kontaktu twarzą w 'twarz' z alpakami.. moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, że nie wyszły na dwór... :)

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne ! Hahaha i mina kota również powalająca.
    Bardzo fajna wyprawa do zoo tylko szkoda, że większość zwierząt nie wyszła. Bardzo dawno nie byłam w zoo chyba we wakacje trzeba będzie się wybrać.
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham zwierzęta :3 Polecam wybrać się do ZOO we Wrocławiu latem ;) Masa zwierząt wychodzi na wybiegi. No i największą atrakcją jest Afrykarium, które po prostu urzeka ^^ Zwłaszcza pingwiny, które próbują przez szybę zeżreć Twoje jedzenie :D
    Zakochałam się w tych zdjęciach, zwłaszcza w tym pięknym kotku *-*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    http://to-be-a-vet.blogspot.com
    Acaila :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o ZOO polecam bardzo mocno Wrocławskie!
    Uwielbiam chodzić do ZOO, tylko szkoda że nie zawsze się wszystkie zwierzaczki pokazują , ale fotorelacja super:)

    http://magdalenaw.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście- małpka urocza, ale ten kotek ma żółte zęby :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjęcia! :) Kotek wspaniały!
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak , zrób taki post :) Pozdrawiam :http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń