Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Malujemy jajka! + Jak je pomalować?

By marca 18, 2016 , , ,


Nie mogę w to uwierzyć, że już za tydzień Wielkanoc. Dziwne. Może wiecie może nie ale nie umiem pisać postów więc spodziewajcie się dużo zdjęć.



To jakoś tak parę dni temu miałam w szkole rekolekcje. Miałam też dużo czasu na wszystko i nic. Więc pojechałam do mojej babci, do kuzynki malować jajka. Pisanki. Cokolwiek. Oto artystyczne (tak bardzo) pisanki? jajka?.




Ok.  Żartowałam. To są prawdziwe dzieła. Kosztowały mnie zniszczonych farbek.


Nie wiem co tu robi mleko.


 To przez dobre dwie godziny walczyłam z przedziwnymi barwnikami do jajek aż zrezygnowałam. Potem przyjechały proszki. Barwniki w proszku.





Jej. To wszystko. Dość tego. Idę grać w Simsy. 😝👏🏻

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Fajny artystyczny post. Ja nie farbuje jajek jak już to na czerwono :)
    Pozdrawiam kochana
    Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. My też już zaczęłyśmy malować jajka i pojawił się post z naszymi nietypowymi sposobami na nie!
    pozdrawiamy i zapraszamy
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie Ci wyszły! :D
    Ozdabianie jajek to najlepsza część Wielkanocy, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie zaczęłam ozdabiać jajek, choć mam już barwniki :D

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kochane, u nas jeszcze nie zaczęliśmy żadnych przygotowań :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Podoba mi się to jajko zrobione markerem hahah :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pisanki. Ja dwoje będę dopiero w piątek rzem z mamą malować. I jak zwykle upaprzemy pół kuchni tymi barwnikami.
    Pozdrawiam.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń