Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Marzenia 2016

By marca 11, 2016 , ,

Każdy ma lub powinien mieć marzenia.
To co tutaj pisze wydaje się być bardzo oklepane.
Bo jest.




Jest 2016. Ja mam za dużo planów, a za mało pieniędzy. Tak to wygląda. 

1.Koncert Florence być obsypana tym magicznym brokatem
Na pewno muszę kiedyś pojechać na koncert Florence+The Machine. W tym roku Flo będzie w Gdyni. Ale nie wiem czy chciałabym jechać na Openera. Nie przekonuje mnie to.  Najwyżej będę stała pod lotniskiem w Gdyni. Hehe. Drugą opcją jest Londyn. To jest niemożliwe. 


2.WTH

What The Hell.
Czyli polski zlot fanów Flo. W Warszawie. Masakra. Nie mam nikogo znajomego kto by mógł ze mną jechać a sama nie pojadę.
Czemu ja mam akurat takie marzenia. 






3.EWA FARNA
Jak nie Flo to Ewa. Pobije rekord? Minimum 4 koncerty w tym roku + zlot fanów w Złotoryji. Muszę.  Dlaczego Z łotoryja jest tak daleko?
Najchętniej na koncerty bym już zaczęła jeździć ale są tu dwa problemy. 
JEDEN  chcę być 26 kwietnia w Czechach problem w tym, że będę wtedy w Czechach.
DWA Ewa będzie jeździć z jakimiś czeskimi zespołami, których nie znam. Ale Ewa to Ewa.

4.D7100
Pragnę nowego aparatu.
I tu bym mogła zakończyć zdanie ale pragnę się rozpisać.
Mój D3100 mi nie starcza. W tym roku planuję wydać fortunę na aparaty i obiektywy. I bilety na koncerty. I skąd mam wziąć  te pieniądze. 
5.TORUK
Parę lat temu dzień przed tym jak wyjeżdżałam do Londynu byłam na pokazie cirquedusoleil. Za dużo o tym nie pisałam ale film Avatar to dla mnie... coś więcej niż film. Kiedyś zrobię o tym post. Więc cirquedusoleil w Londynie 2016 25 maja odegra "Toruk" inspirowanego Avatarem. Czemu nie mieszkam w Londynie. TORUK.

ŁAPCIE JAKIEŚ ZDJĘCIA
 








Post był bardziej dla mnie niż dla was. Bo kogo to obchodzi? Nikogo. Jeśli uda mi się zrealizować wszystkie z czterech podanych rzeczy to nie wiem. Umrę ze szczęścia. 

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. marzenia są po to aby je spełniać <3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że twoje marzenia się spełnią :) Ja też chętnie pojechałabym na koncert.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz ale masz piękną jakość zdjęć!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Florence + The Machine <3 Jedź ze mną na zlot fanów, haha :D. Nie no, mnie też nie będzie i niestety nie pojadę, ale to nie dla mnie - poznawanie nowych ludzi przyprawia mnie o dreszcze 3:
    Ale uwielbiam Flo <3 Chciałabym na ten koncert D:

    Ejj ale wiesz co Ci powiem? Uda Ci się z każdym marzeniem. Mi się udało z koncertem Imagine Dragons. To zdawało się tak mało możliwe, a tu proszę - już po! Nie wierzę, że to się stało, ale powiem Ci jedno - marzenia się spełniają, nawet te najdziwniejsze, najtrudniejsze :) Trzeba wierzyć i ciężko pracować. Życzę Ci determinacji w spełnianiu!

    Pozdrawiam!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w spełnieniu tych swoich marzeń :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń