Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie: zachód, piesek, kot, dach.

By marca 29, 2016 , ,

Witam was już po Wielkanocy. Witam po krótkiej przerwie. Po prostu witam. Dziś mam dla was zdjęcia, które udało mi się zrobić podczas pobytu u mojej babci na wsi. Podczas przerwy Wielkanocnej, która dla mnie już jutro się kończy. 😓


 Gdy przyjechała do mnie kuzynka z Niemiec urodził się u mojej babci mały piesek. Jeden malutki piesek.😍🐶Nadużywam emotikonek.


Dziś zobaczycie zdjęcia właśnie tego pieska, pobytu na dachu szklarni oraz zachodu słońca widzianego z dachu.

Więc urodził się piesek. Tak samo jak rok temu. O tej samej porze. Gufi- matka szczeniaka rodziła już setny raz. I tak Gufi to imię żeńskie. W każdym razie postanowiłam zrobić tradycję i (jak rok temu) zrobić "chrzest". Na górze. Ogromnej tak bardzo, że troszkę wyższej ode mnie.
W tym roku

 Rok temu
"Puchate kulki Gufiego dostawa dwa razy w roku.

DACH I ZACHÓD SŁOŃCA


Moje ulubione zdjęcie.❤️





Kłębuszek.

A tu już zdjęcia na dachu.


Koniec.👏🏻👏🏻👏🏻


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, tylko niektóre nieostre. Pewnie robiłaś zdjęcia telefonem. Ogólnie wpis bardzo mi się podobał.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia bardzo dobre! Ja czasem robię sesje foto piesków rasowych na sprzedaż, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z tych zdjęć są delikatnie rozmazane, a jedno niewyostrzone. Nie będę Ci pisała sztucznych komplementów, bo nie w tym tkwi rzecz. Fotografując, uczysz się na błędach. Jeżeli masz problemy z drgającymi dłońmi, radziłabym zainwestować w statyw- bardzo pomocna rzecz, a naprawdę niewiele kosztuje. Przyłóż się też do ustalania odpowiedniej kompozycji zdjęcia, bo na tych ostatnich na plan "wcina się" ta plastikowa miska, czy co to tam jest.
    To jest uzasadniona krytyka. Siedzę trochę w tej fotografii, wiec mam nadzieję, że trochę Ci pomogę. :)
    Bardzo mi się podoba zdjęcie pieska na rękach. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie część zdjęć jest nieostra. Część to moja wina i się przyznaje ale parę zdjęć zrobiły się nieostre podczas zmiany designu :/ Statyw mam ale wtedy niestety nie miałam. Dziękuje za krytykę! :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia <3 Mój piesek wyglądał niemal dokładnie tak samo, gdy był maleńki ^^ To zdjęcie cop na nagłówku wyszło ci naprawdę niesamowicie :>

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń