Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wielkanocne outfity i DIY koszyki z prezentami.

By marca 26, 2016


HEJ! Już jutro Wielkanoc. Chyba się cieszę . ;) 
Dziś mam dla was 3 outfity, które możecie założyć na Wielkanoc i koszyki z prezentami DIY.



OUTFITY
#1






#2
#creepy

#3



DIY KOSZYKI Z PREZENTAMI 
POTRZEBNE:

  • Koszyk
  • Prezenty (najlepiej w spójnych kolorach/zapachach) 
  • krepa


Nie miałam za dużo czasu pisząc tego posta więc przepraszam za wszystkie błędy. Właśnie jadę na odludzie, gdzie internet działa chwilami. Do mojej babci.
Jak internet nie powróci pamiętajcie:
WESOŁYCH ŚWIĄT!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Pierwszy outfit zdecydowanie wygrywa! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi outfit najbardziej przypadł mi do gustu :)


    http://desiignyourself.blogspot.com/2016/03/zyczenia-wielkanocne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne koszule ;)
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy outfit jest według mnie najlepszy :D
    Zapraszam! Jeśli zostaniesz na dłużej, będzie mi bardzo miło :D
    Gabrielle♥

    OdpowiedzUsuń