Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Wiosennie W moim obiektywie.+ Pisz do polaków. Po polsku.

By marca 09, 2016 , ,


W Polskiej  Blogosferze sama nie wiem czemu zaistniała moda na używanie angielskich słów jako nazwy blogów, tytuły postów itp. Czy ty osobo pisząca blog o nazwie np. Myworld, Pinklove, Onlyme; piszesz do osób z Anglii czy z Polski. Tak samo z postami. Nazywasz je np. morning routine zamiast moja poranna rutyna, Love my cats zamiast kocham moje koty.

Od razu mówię, że i ja bardzo często sama używam Angielskich słów na moim blogu np. Slow morning. Jednak od razu staram się tłumaczyć je lub wyjaśniać, o co chodzi. Jednak pomyśl, o tym do kogo kierujesz swojego bloga i jego treść. 

W MOIM OBIEKTYWIE WIOSENNIE





























#krótkoizwięźle
To wszystko czym bym chciała podzielić się z wami w tym poście. Mam nadzieję, że się podobało.
Cały post nie miał być w żaden sposób hejtem.  Macie wolną wolę. Róbcie co chcecie, ale przy okazji myślcie. 🔫🔫🔫😉
:> 

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Zdjęcia jak zawsze idealne *-* Zazdroszczę :P
    Masz 100% racje! Ale tak czy siak "gimby" będą nazywały tak posty dla szapnu :/

    http://dianaanddiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też to zauważyłam, niestety. To chyba jakaś moda...

    Pozdrawiam,
    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że bierze się to stąd ponieważ, niekte zwroty w języku ang, wyglądają po prostu lepiej. Co do stwierdzenia pisz do polaków po Polsku i popatrz do kogo kieujesz swoje posty, się nie zgodzę. Przecież zazwyczaj nie czytają nas tylko osoby z polski, a nasze blogi mają różych odbiorców
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak blogi są polskie a obcokrajowcy (większość) nie mówi po "naszemu".

      Usuń
  4. Jak dla mnie jezyk angielski jest ladny i wgl mysle ze kazdy powinien go znac. W sumie za jakis czas mysle ze bedzie bardzo ale to bardzo powszechny z czego ja np sie ciesze

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne zdjecia!:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze bardzo detaliczne zdjecia robisz
    jest czego ci pogratulowac
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń