Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Łąka, jezioro, las, motocross- Last week

By kwietnia 03, 2016 , , , , , , ,


Hi! Dziś post ze zdjęciami. Znowu i zresztą jak zawsze.  Dziś będą zdjęcia z ostatniego dni ferii jak ja z Nastką poszłyśmy... wszędzie. Od roku przemierzamy moje miasto w poszukiwaniu fajnych miejsc. I przez cały 2015 trochę się tych miejsc zebrało. Właśnie ostatniego dnia ferii postanowiłyśmy odwiedzić je wszystkie.







Pierwszego dnia Nastka była u mnie na noc. A ten słoik powyżej to najciekawsze DIY ever:

  • wsyp do słoika z wodą brokat
  • podświetl ten słoik

A następnego dnia po południu poszłyśmy najpierw nad jezioro. A w po drodze nad jezioro odkryłyśmy drzewo na, którym spędziłyśmy bardzo dużo czasu.WoW


nie moje włosy >.<
Potem postanowiłyśmy pójść nad "naszą rzeczkę". Szłyśmy taką drogą, że musiałyśmy uważać aby do tej rzeczki nie wpaść, bo było tak stromo. Aż gdy doszłyśmy do przejścia na drugą stronę musiałyśmy przejść przez czyjąś działkę przez czyiś płot.

Dalej szłyśmy padnięte do mojej koleżanki babci domu. Do Nastki babci inaczej. I spotkałyśmy tam świnkę morską. Zjadłyśmy tam obiad i odpoczęłyśmy. Teraz tylko przebyć kolejne 4 km.
Szłyśmy drogą, którą często chodziłyśmy, kiedy jeszcze Nastka mieszkała na innej ulicy. I na tamtej właśnie ulicy zatrzymałyśmy się na 20 min aby pojeździć po idealnej drodze.
Potem doszłyśmy do "naszego drzewa" i świętowałyśmy rok przygód. Przedtem jeszcze posiedziałyśmy chwilę na polanie i odtwarzałyśmy naszą pierwszą przygodę:

  • Nagrywanie filmiku telefonem na, którym już po raz drugi usłyszałyśmy wilka
  • zrobienie zdjęcia panoramicznego i szukanie dziwnych rzeczy na nim

Zostawiłyśmy po sobie ślad!

Przez ten rok przygód na motocrossie na, którym byłyśmy później dużo się zmieniło. Między innymi zniszczyli połowę lasu aby budować obwodnicę. 
Plusem obwodnicy są "te" rury:
A potem zdarzyła się tragedia.
Prawie wpadłam do zamarzniętego jeziora; szłam sobie przy jeziorze a nagle ziemia się pod mną zapada -.- Nastka musiała mnie wyciągać.  Tak wyglądały moje buty:

Przez 20 min musiałam chodzić po lodowatym piasku boso. 
ryba
Podsumowując 12,5 km drogi.




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. fajne zdjęcia :D
    Ta świnka morska taka fajnaa <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. diy geniuszy :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taki pomysł z poznawaniem wszystkiego. Musze tego spróbować. Zdjęcia baaardzo mi się podobają! Te w rurze-genialne :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great pics and proposals.I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16.04 and 17.04 Spain is a concert Florence and the machine ;<

      Usuń
    2. Maybe you want to take me to this concert ?

      Usuń
  5. Te zdjęcia z tunelem są mega
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. No jakie super zaczęcie wiosny :) Uwielbiam takie wycieczki. Fajnie tam macie, u mnie nie ma tylu lasów to takich podróży! Sceneria u Was przypomina mi trochę film "Most do Terabitii" (polecam). Te zdjęcia w rurach wyglądają jak z jakiegoś Science Fiction xD. A jak wyglądały te buty po tym jak wpadłaś do jeziora? Jak ryba? :D XD (može mi się zdjęcie nie władowało). Też kiedyś wleciałam do jeziora jedną nogą, na szczęście tylko jedną - dzięki superszybkiej akcji ratunkowej mamy i siostry xD.
    W ogóle super napisany post i zdjęcia! Strasznie mi się podobają, szczególnie ryba :D

    PS W kilku miejscach masz błąd: kiedy piszesz "na którym", przecinek pisz przed "na", nie przed "którym". :)

    Pozdrawiam!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty wyglądały jak... błoto. A ryba to rak nie władowało ci się zdjęcie.

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia. Niesamowite ujęcie w tunelu :0 Kapsel na drzewie wymiata ;) Myślałam, że tylko ja zawsze je wieszam na gałęzi. Nie ma to jak wpaść do lodowego jeziorka. XD Nigdy jeszcze nie miałam takiej przyjemności, ale za to kiedyś płynęłam łódką i wypadła za burtę. Do dziś mam traumę i już nigdy nie wsiądę na tego diabła.


    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Katalog firm Radom. Baza firm Radom - Radom Lokalne http://radomlokalne.pl/

    OdpowiedzUsuń