Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

DIY, CIY ŚNIADANIE

By kwietnia 12, 2016 , , ,



Hej! Witam was ponownie. Dzisiaj pokaże wam pomysł na śniadanie. Ile razy zadajecie sobie pytanie "co zrobić na śniadanie". Nigdy. Nikt się o to nie pyta. W każdym razie mam dziś taki post i tyle. Zobaczycie mój pomysł na śniadanie i trochę pomysłów z internetu.


POTRZEBNE:

  • 2 jajka
  • 4 kawałki chleba
  • masło
  • olej
  • pomidory,kabanosy, ser, sól- dodatki
  • woda/sok
1.Grzanki z patelni
Smarujemy chleb masłem i smażymy na patelni do zarumienienia.
Teraz jesteś kucharzem.
2. Jajecznica
Chyba wiesz co to i jak to się robi -_-
Na patelnie z rozgrzanym olejem wlewasz roztrzepane jajka i "rozdzielasz"?
Teraz jesteś kucharzem.
3.Dodajesz do wszystkiego jakiś ser, pomidory itp.
WOW! Teraz jesteś kucharzem.







 jakość!

Dobra jak już mówiłam nie umiem pisać. Teraz będzie trochę więcej postów typu "DIY". 
To hm..
Do zobaczenia.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. ja uwielbiam jeść jajecznicę na śniadanie, a chleb z patelni maczam w jajku i smaże, świetnie smakuje:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne pomysły, aż zrobiłam się głodna ;3 Dzięki za pomysł z grzankami, już jutro powinny znaleźć się na moim stole! Pomysły z internetu także wyglądają przepysznie.
    Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, więc nie zabronię sobie takiej uczty ;p
    Piszesz w bardzo fajny sposób i naprawdę przyjemnie się to czyta ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię jajecznicę na śniadanie <33

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm!!! Można się zakochać w takich śniadaniach i posiłkach! Iście CUDOWNE!! Imbirkowy blog - chyba będę Cię często odwiedzać! Buziaki!

    http://marysiaczok.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogłoszenia Radom http://radomlokalne.pl/

    OdpowiedzUsuń