Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Inspiracje i linki z internetu.

By marca 25, 2016 ,

>  Hej! Witam was ponownie.  
Dziś są inspiracje. Nie wiem co więcej napisać. Po prostu. Inspiracje.






















Przepraszam za okropną jakość zdjęć!

LINKI Z INTENETU:
Pa-Gada. Czyli bardzo fajny blog. Nie umiem go opisać.
Kolejny fajny blog.-Berrythere.









Dobra to tyle.
Pa.
Wiem w tym poście bardzo się rozpisałam.



Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

2 komentarze

  1. Świetne inspiracje. Kiedyś próbowałam zrobić taki DIY na spodenki i wyszła kompletna katastrofa teraz mam wstręt do dżinsu xD Te kaktusiki mnie rozwalają, chodzi o pakowanie po trzy w pudełeczku od najmniejszego do największego. Nawet nie wiem czemu chce mi się śmiać jak patrzę na te biedne roślinki. Może dlatego, że wiem, że jak do mnie trafią to i tak zginą :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń