Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

LAST WEEK - WIELKANOC

By kwietnia 01, 2016 , ,


Lepiej będzie się czytało ^^^^


jezioro, kąpiel, Wielkanoc
Last week czyli zdjęcia z ostatniego tygodnia.
Witam was ponownie. Mam nadzieję, że teraz będę pisać regularnie co dwa dni. Dziś mam dla was moją ulubioną serię postów i nie pamiętam, kiedy ostatnio ją robiłam czyli last week.

Zdjęć się trochę zebrało więc nie będą to zdjęcia tylko z ostatniego tygodnia. Z całego Marca.  
NAD JEZIOREM


Parę dni przed Wielkanocą ja z Nastką poszłyśmy nad jezioro. Nie kąpałyśmy się (było zdecydowanie za zimno). Nic szczególnego nie robiłyśmy. Trochę posiedziałyśmy nad pomostem, pobiegałyśmy, wspinałyśmy się na drzewa i robiłyśmy zdjęcia.  Zdjęcia robione telefonem więc przepraszam za jakość, która nie jest tragiczna. "Prima aprillis" 




powiesiła.m się

INNE ZDJĘCIA
Czyli inne zdjęcia. Logiczne.

Zawsze w szkole mamy dzień otwarty szkoły, gdzie niektóre klasy mają "stoiska" i mogą coś sprzedawać. My (moja klasa) jak rok temu mieliśmy stoisko z muffinkami. W sumie na cele klasy zarobiliśmy 500 zł :)
Powyżej też mój własnoręcznie robiony wianek na koncert Flo.
Czester <3
Miałam go wcześniej, ale teraz moje trzy koty zjednoczyły siły i wszystkie mieszkają pod jednym dachem.
pociągi.
To tylko nożyczki od mąki.

Sadzimy Awokado

specjalnie nieostre

Kubuś.


Główkę przekręca.


A tutaj bułeczki, które upiekłam na Wielkanoc.
Dobra to do zobaczenia!


v

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

14 komentarze

  1. Kocham fiszki <3 Super zdjęcia :)

    http://thatbetteryou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde nawet nie wiedziałam, ze można posadzić awokado :D Zazdroszczę trzech kotków ^^
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo (pół roku) zamierzam o tym napisać post <:

      Usuń
  3. super post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powyżej piszę, że nie bawię się w to :) :c

      Usuń
  4. Kurcz, ale słodkie te gwiazdki do kąpieli <3 Gdzie takie cóś wyhaczyłaś? Poza tym świetne zdjątka nad jeziorem, uwielbiam takie. Zawsze są ładne widoczki :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki do kąpieli mam od cioci z Niemczech :)

      Usuń
  5. Piękne jest te jeziorko, chciałabym takie koło siebie ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Deski są cudowne jejku, ta różowa po prostu mnie powaliła! Chcę taką.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/04/undercut.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia z nad jeziora przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń