Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week

By kwietnia 16, 2016 , , , ,

Hej! Witam was ponownie. Dziś mam dla was po krótkiej przerwie Last week-czyli zbiór zdjęć z ostatniego tygodnia. Dla mnie właśnie zaczął się długi weekend ze względu na trzy dni egzaminów gimnazjalnych. Czyli sobota, niedziela, poniedziałek, wtorek i środa wolne. Potem jest czwartek i wreszcie premiera filmu Florence ...



-klik. Następnie piątek, czyli znów Weekend i w poniedziałek jadę z klasą na trzy dni do Niemiec i Czech. 
Zacznę od
Jeszcze będą się pojawiać posty z weekendu, który spędziłam u Nastki. KLIK I KLIK.
Wieczorem postanowiłyśmy sobie zrobić noc filmową. W sumie obejrzałyśmy dwie wersje Alicji w Krainie Czarów,  Teen beach movie i kawałek Barbie 😛




Niedawno też dostałam nowy telefon.  No i tyle. Oto zdjęcia :

KLIK
A w piątek byłam u koleżanki. I były tam świnki morskie, króliki, psy, koty... I robiłyśmy pizzę. Niestety nie wyszła, więc wyrzuciłyśmy ją przez okno.


Fryderyk.

A z piątku na sobotę były u mnie dwie koleżanki :)
 Kto zgadnie, jaki to film?



Dziś rano


Instagram📷FacebookFsnapchat:agataa46👻

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Ja na długi weekend muszę poczekać do maja.. tak matury = tydzień wolnego :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Och te wspomnienia. "Alicja w Krainie Czarów" to moja ulubiona, bajka w każdej formie. Film, aminowany czy nie, książka przerobiona czy nie. Jestem po prostu po uczy w niej zakochana ❤. Ojoj, te króliki xD Zawsze chciałam mieć, a skończyłam z psem, ale przynajmniej można popatrzeć ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Odrazu weszłam na bloga,i zobaczyłam ten cudny desing.Co do postu też mam trzy dni wolnego heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Design pobierany ale troszkę przerobiony :p

      Usuń
  4. Aaaale piękny królas <3 i kot rzecz jasna! :)
    Pozdrawiam.
    Grimagee

    OdpowiedzUsuń