Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Na strychu. W moim obiektywie.

By kwietnia 10, 2016 , , ,


Hej . Witam was ponownie.
Dziś pokażę wam strych.❤️
W weekend byłam u koleżanki. Moja koleżanka (aktualnie) mieszka w dużym domu z ogromnym strychem. Jej dziadek nie chcę niczego wyrzucić więc gromadzi WSZYSTKO.




 Deski, okna, zegary, rowery, obrazy, plakaty, zapałki. Te najciekawsze znaleziska postanowiłam sfotografować.




Jest to jeden z dłużej robionych przez mnie postów. Przez te napisy. Robiłam je w Canvie. I gdy już wszystkie napisy pododawałam okazało się, że coś jest nie tak. I od nowa. No... Doceńcie moją pracę.

Polaroida moja koleżanka znalazła po paru miesiącach szukania. O dziwno był w pudełku z napisem "POLAROID".👏🏻 Brawo! Niestety nie wiemy jak go uruchomić.




 Przez wizjer polaroida.
Nie lubię za dużo pisać.😂
pa. 😛

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Jakby na pierwszych zdjęciach nie było napisów, fotografie byłyby chyba bardziej interesujące.
    Mimo to zdjęcia w takim ciemnym, tajemniczym klimacie bardzo przypadły mi do gustu!
    Super pomysł na post :)

    Zerknij ---> www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły też zdjęcia
    Fajny pomysł żeby robić je na strychu
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strych to ciekawe miejsce, można znaleźć tam wiele starych pamiątek. :) Świetne zdjęcia!
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z żerówką są genialne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam imienniczkę ^^ Bardzo podobają mi się zdjęcia, a szczególnie pomysł na nie. Uwielbiam oglądać takie rzeczy. Ta żarówka bardzo fajnie wygląda i polaroid. Chciałabym spróbować zrobić zdjęcia takim aparatem :) Mój dziadek też gromadzi masę rzeczy, aż boję się w ogóle wchodzić na ten strych haha :D
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie miejsca to kopalnia perełek!Ten polaroid jest megaaa
    Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, mają klimat a to w zdjęciach lubię najbardziej. Pogratulować jedynie mogę.
    Rebeliantka

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz prawdziwy talent już dostrzegłam to na początku i z każdym następnym twoim postem pokazujesz się od jak najlepszej strony. Twoje zdjęcia są takie profesjonalne, jest w nich taka magia, która wprost hipnotyzuje. Zakochałam się. Wiem, że jak to powiem to zaleje cię krew (wiem jak to jest gdy ktoś krytykuje coś co robiłam przez długie godziny) ale zdjęcia wyglądałby lepiej bez tych napisów.
    Żarówka wygląda niemal identycznie jak z okładki Strych Tesli, co dodatkowo punktuje ;) Jest genialna jeśli nie lepsza od oryginału.
    Czekam niecierpliwie na kolejne sesje ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. Darmowe ogłoszenia Radom http://radomlokalne.pl/

    OdpowiedzUsuń