Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie: na desce z chustami.

By kwietnia 22, 2016 , , , , , ,

Hej. Dziś mam dla was zdjęcia, które zrobiłam z Nastką na deskorolce. Sama nie wiem, czy wyszły, tak jak chciałam, aby wyszły, lecz są.  




 Gdy robiłam zdjęcia miałam w głowie "duchy". Mnie jeżdżącą w pięciu różnych miejscach naraz. Niestety było za jasno, aby ustawić dłuższy czas naświetlenia. Mimo wszystko "rozmazane my" też ciekawie wyglądamy.
 Podczas robienia zdjęć miałyśmy też dużo zabawy. Za każdym razem, gdy podjeżdżało, auto chowałyśmy się, a aparat na statywie zasłonięty chustami zostawał :p 

 Tutaj już zdjęcia z chustą:
No w sumie to tyle. Dla mnie znów zaczyna się długi weekend. Do wakacji około 3 miesiące. Jutro idę do koleżanki a w poniedziałek wyjeżdżam z klasą do niemiec. Potem majówka... Hm... Czekam na wakacje!
A wy jakie macie plany na weekend? :) 
pa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

10 komentarze

  1. Również mam fishboarda! Świetne zdjęcia, a skoro taki był motyw to wyszły świetnie ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, ale chyba byłyby ciut lepsze, gdybyście to robiły w bardziej otwartej przestrzeni, bo ta zabudowa w tle jakoś mi niszczy nastrój :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :( Niestety jeszcze nie znalazłam takiej okolicy :)

      Usuń
  3. fajne zdjecia ale niektóre te rozmazanie nie podobają mi się popracuj również nad jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popracuj nad jakością, bo lepsze są zdjęcia wyraźne z efektem ruchu niż rozmazane.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na sesje tylko miejsce takie sobie, tak jak ktoś napomniał wcześniej-budynki. No i plany na weekend, dopiero poszła ode mnie grupa znajomych, jutro przyjaciółka, niedziela nauka, a potem szkoła i tak do majówki hah.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo ;)

    Zapraszam na mój pierwszy post :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A jeny, ale bym chciała mieć właśnie taką deskę! ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zdjęcia takie oryginalne :)

    Zapraszam :)--->http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń