Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Agata umarła - Weronika Pasje Weroniki

By maja 30, 2016


AGATA NIE UMARŁA! TO POST GOŚCINNY!
Cześć kochani!
Dziś poznacie kogoś innego niż Agatę, a mianowicie mnie "Weronikę". Już od razu Wam mówię, że wymieniłam się z Agatą postami gościnnymi. Nie przedłużając zapraszam Was do czytania! 




Nazywam się Weronika, przyjaciele oraz rodzina mówią do mnie "Ika". Na świat przyszłam 12 listopada.
Kocham fotografię, również uwielbiam taniec i modę. Uwielbiam wszystko co jest białe, jasne, fioletowe...
W wolnym czasie uwielbiam czytać książki.
Jednym z moich największych marzeń jest pojechanie do Paryża lub do Londynu ewentualnie do Nowego Yorku. Na ogół jestem pozytywn dziewczyną, ambitną i zorganizowaną, aczkolwiek trochę niecierpliwą.
Uwielbiam muzykę pop. W blogowanie wkręciłam się w kwietniu 2015 roku i od tego czasu blog stał się moim małym nałogiem. Jest częścią mojego życia i miejscem, do którego uciekam od codzienności.
W wolnym czasie uwielbiam robić zdjęcia oraz tworzyć design na bloga.


Mój blog jest pisany z pasji, tak z pasji. Nie jest pisany dla "Współprac" nie, pisze go z pasji.








- Moda
- Fotografia
- Inspiracje
- Trendy
- W moim obiektywie
- Aktualne trendy wśród młodzieży
- Ulubieńcy
- Podróże/zwiedzanie
- Recenzje książek
- Sesje zdjęciowe
- I dużo innych!



Jeśli chcecie więcej o mnie się dowiedzieć zapraszam na moje blogi :)
Pasje Weroniki  oraz Weronika Zwiedza


Pasje Weroniki / Weronika Zwiedza / Instagram / Fanpage / DDOB / Snap: weronikasblog

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

9 komentarze

  1. Ciekawie się zapowiada, pierwszy raz słyszę o blogu Weroniki, ale już nadrabiam zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia z podróży i zachęcający opis bloga, na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie do ciebie zajrzę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam, że masz 12 lat to od razu sobie wyobraziłam, że będziesz pisać z milionami błędów, a tu takie miłe zaskoczenie!

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog wydaje się być bardzo wartościowy :) Chętnie zaglądnę!
    Piękne zdjęcia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń