Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

CZECHY I NIEMCY-PRAGA I ZAMEK

By maja 05, 2016 , , ,


Nie przeproszę, że długo mnie tu nie było. Ten post można uznać za wytłumaczenie. Od poniedziałku do piątku byłam z klasą w Czechach i Niemczech. W tym poście postaram się opisać to wszystko (dużo zdjęć!).

Czyli 25.04 około 24 w nocy wyjechaliśmy do Niemczech. Zaczęliśmy od fabryki czekolady i skalnych form (z powodu braku chęci przegrywania zdjęć zobaczycie to w następnym poście).

Potem poszliśmy do zamku twierdzy KÖNIGSTEIn.
Pamiętam, że było strasznie zimno (trudno się ubrać na 9 godzinną podróż i 3 godziny chodzenia), i strasznie nogi bolały. 

WIDOK Z TWIERDZY:




W związku z tym, że mój kolego pożyczył mój aparat, ja pożyczę jego zdjęcia, dlatego część zdjęć, którą tu widzicie, jest jego (ta gorsza część oczywiście).







PRAGA:
Stare miasto







Poniżej sklep z kotowatymi rzeczami. Zostałam wyróżniona przez moją wychowawczynię i mam zdjęcie przed sklepem.





Pamiętam jak w momencie wykonywania tego zdjęcia około cztery osoby zatrzymały się przede mną, abym mogła zrobić to zdjęcie.
Poczułam się wtedy jak prawdziwy fotograf. Żartuję. Jak idiotka.


















No... I to tyle. Właśnie tutaj po cichutku przeproszę za tą przerwę. Pisałam ten post około tydzień. Nie miałam czasu. Nie miałam chęci. 
PS. Jak wam się podoba mój GIF pokaz slajdów pod nagłówkiem? 





Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

2 komentarze

  1. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak bardzo chcialbym odwiedzic Prage! Jest taka piekna. W Niemczech juz mialam.okazje byc. Ciekawe zdjecia :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń