Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

DZIWNE ŚWIĘTA, LISTA RZECZY, WISHLISTA-MAJ

By maja 07, 2016 ,

Cześć! Wracam do was ze starą serią. Może ją pamiętacie. Polega ona na tym, że co miesiąc piszę posta z dziwnymi świętami, listą rzeczy do zrobienia i wishlistą tego miesiąca.





Lista rzeczY
Czyli lista rzeczy, którą chcę zrobić w tym miesiącu.

1.Namalować obraz  od jakiegoś miesiąca w moim pokoju kurzy się duże płótno, chcę je wreszcie wykorzystać.
2.Uzbierać ponad 50 złotych  już niedługo lato. Bardzo bym chciała w tym roku kupić nowy obiektyw, deskę i parę innych rzeczy. Oszczędzanie było w prawie każdym poście z tej serii  więc i w tym będzie.
3.Wyhodować drzewko cytrynowe. Mam już małą roślinkę więc trzymajcie kciuki! Rośnie bardzo szybko, piszcie czy będziecie potem chcieli o tym posta. Wyhodować drzewko oczywiście w znaczeniu przenośnym. Przecież w miesiąc nie wyhoduję drzewa. Bardziej chodzi o to,  aby roślinka przetrwała ataki kotów.
4.Usunąć glona z akwarium
5.Zrobić film na koniec roku. Razem z koleżanką na koniec roku robimy film pożegnalny. Planów wiele a ja nawet programu nie mam :"(
6.Robić częściej "sesje" zdjęciowe  Chodzi mi u takie typowe tamblrowe zdjęcia mnie ze zasłoniętą twarzą ręką. Postaram się być ciut bardziej kreatywna.
7.Zrobić obóz!  Z przyjaciółką. Nie wiem gdzie. Nie wiem jak. Po prostu. 
WishlistA
Czyli lista rzeczy, które chciałabym kupić w tym miesiącu.
1.Etui na Telefon
3.Ubrania. Mam dosyć chodzenia w tym samym.
4.Nowy obiektyw :') . Marzeń nie zmieniaj! To tylko tysiąc złoty, życzę sobie powodzenia!
ŚwiętA
8.05 Wniebowstąpienie (wiem dziwne).
12,13,14.05 Zimnych ogrodników: '' zjawisko klimatyczne charakterystyczne dla środkowej Europy, kiedy w połowie maja, po okresie utrzymywania się wyżu barycznegonad Środkową i Wschodnią Europą (w tym nad Polską) następuje zmiana cyrkulacji atmosferycznej i przy słabnącym wyżu zaczyna – wraz z niżem barycznym – napływać zimne powietrze z obszarów polarnych.''
12.05 Dzień ptaków wędrownych 
15.05 Zesłanie ducha świętego
           Dzień rodziny
           Święto polskiej muzyki i plastyki
23.05 UWAGA! Światowy dzień żółwia  rzufia. 
&

25.05 Dzień mleka. 

7.05 Gdańsk Natalia Nykiel koncert

PremierY
Alicja w krainie czarów: po drugiej stronie lustra- klik
Z tej kategorii to tyle.

W sumie... koniec posta. Dla was. Dla mnie jeszcze zrobić, i
 obrobić zdjęcia, podlinkować i parę innych.
Miłej reszty weekendu! 
Kot na pożegnanie! 

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

10 komentarze

  1. Fajny pomysł na posta :)
    Ogólnie ciekawy blog
    http://ovless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super, życzę wytrwałości w postanowieniach i uzbierania pieniążków na obiektyw jak najszybciej! buziaki:) / http://goodspatula.blogspot.com/2016/05/agenci-do-zadan-specjalnych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna seria a na premierę czekam *.*
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. :-) Przepiękny kotek. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post:) co do oszczędzania to u mnie z tym baardzo ciężko, bo wydaje dużo i to na same głupoty. no ale życzę powodzenia ;p
    https://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o naprawdę świetne pomysły, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, a co za obiektyw sobie wymarzyłaś? Też kiedyś próbowałam wyhodować drzewko, ale ogrodnik ze mnie marny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    www.majniakifashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na tego typu posta :)
    Mam nadzieję, że uda ci się wykonać wszystkie cele! :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koty to mają fajne życie. :D
    U mnie obiektyw również na wishliście, chyba od jakiegoś roku. :')
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń