Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

LAST WEEKend- Gdańsk, morze.

By maja 25, 2016 , , , ,


Hej! Piszę. Znów piszę co dwa dni. Piszę. Ze strasznym bólem nogi. I łokci, i brzucha, kolana...
Oto, dlaczego wszystko mnie boli w następnym Last week. ;___;
Dziś  last week z weekendu. Gdańsk. Zapraszam :) 


Taki PS. zwykle wszystko piszę w liczbie mnogiej (jedziemy, pojechaliśmy itp.) chodzi o mnie i o mojego tatę (mój tata mieszka w Gdańsku i właśnie wrócił).
Do Gdańska przyjechałam w piątek wieczorem. Tego dnia nie robiłam nic ciekawego. Po prostu przyjechałam i zagnieździłam się tam po dwóch miesiącach.
PS. Polecam. Szkielet.


Około 12 wyjechaliśmy do Brzeźna, Gdańsk. Byliśmy tam około trzy godziny. Potem przez kolejne parę godzin jeździłam na desce... I wtedy zleciałam z deski, niszcząc sobie kolano i dwa łokcie (całe od krwi). 

Potem w Brzeźnie były targi przyrodnicze czy coś takiego, więc trochę tam pochodziliśmy. 
PS. Widziałam małego, śpiącego nietoperza.




SOBOTA WIECZÓR
Wieczorem poszliśmy na plaże robić zdjęcia. Najpierw byliśmy na plaży, potem w lesie. Pamiętam, że nad plażą było słychać wybuchy i bardzo się bałam.
JEŻDŻĘ PO LESIE WoW



Więcej zdjęć w najbliższym obiektywie.

Około 16 wyjechałam z Gdańska i wróciłam do domu.


PA!
KLIKNIJ POMÓŻ KAI

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

7 komentarze

  1. Świetne zdjęcia. ;) Ja niestety nigdy nie byłam w Gdańsku, mimo, że byłam całkiem niedaleko ;/;/
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest pięknie ! *.* Nigdy nie byłam w Gdańsku, ale może kiedyś? ;)
    Lovett Lov Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spędzony weekend! Aż zachciało mi się odwiedzić Gdańsk :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)
    Muszę odwiedzić Gdańsk:)
    Pozdrawiam
    http://betterglame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z taką wyprawą. Też zamiaruję się tam kiedyś właśnie wybrać z moim chłopakiem na kilka tygodni - mam nadzieję, że chociaż warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mega zdjęcia!!!! i super wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń