Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Moje ulubione blogi

By maja 20, 2016

Hej! Dziś post z ulubionymi blogami. Bez rozpisywania się (jak zwykle) :



Jes to blog Joanny, która opowiada o slow fashion i slow life. Jest jeden z moich najbardziej ulubionych blogów. Ma cudowne zdjęcia i pięknego psa.🐶❤️

Blog odkryłam bardzo niedawno. I od razu się zakochałam. Jest on głównie o fotografii ale można znaleźć też trochę lajfstajlu. 

Nie wiem co napisać. Możliwe, że blog już znacie. Julia piszę o gotowaniu, fotografii i lifestyle.
Bardzo podobny blog jak powyżej :). Bardzo ładne zdjęcia.
Tutaj wszystko jest piękne i idealne.
Uwielbiam!
Niestety Osi już od jakiegoś czasu nie piszę na blogu ale warto zajrzeć.
Jedne z najlepszych zdjęć w całej blogosferze, tu nawet pralka jest piękna.

las, pies i zdjęcia
Głównie blog o podróżach z cudownymi zdjęciami.

To w sumie tyle.
Pa!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

10 komentarze

  1. Ciekawe propozycje - przyznam, że o żadnym nie słyszałem, ale postaram się nadrobić zaległości :)

    pozdrawiam

    wladca-gwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam tylko o Styledigger oraz queen of moon :) Częściej czytam raczej bloga Joanny, podziwiam ją też za to, że prowadzi własny biznes :)
    Ogólnie fajna lista :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam niektóre z nich, a za resztę już się biorę. Coś czuję, że znajdę parę nowych i fajnych blogów dzięki Tobie :D

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa lista blogów, o wielu dowiaduję się po raz pierwszy i już widzę, że są ulubione nie bez powodu, mają piękne zdjęcia i inspirujące wpisy! :) Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam tylko 3 z nich. Muszę je odwiedzić. Na prawdę ciekawe się wydają i aż mnie załamuje to, że o nich nie słyszałam c;
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie są znane więc nie musiałaś o nich słyszeć :)

      Usuń
  6. Też lubię niektóre z tych blogów :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń