Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

NAD JEZIOREM & PRODUKTYWNOŚĆ

By maja 26, 2016 , ,

Znacie to uczucie, gdy budzicie się rano (ew. w południe) i cały poprzedni dzień myśleliście o tym jaki właśnie dziś będzie piękny, produktywny. Macie cały dzień wolny. Cały. Ty i twój laptop. Ty i twoje zajęcia.



 Napiszę trzy posty, obrobię zdjęcia, zareklamuję bloga.
I chyba znacie to uczucie gdy pod koniec dnia zdajecie sobie sprawę, że nic z tego nie wyszło.
Tak miałam dziś.
Wszystko by było ok. Cały dzień wolny. Bo mam chorą nogę nie idę do szkoły.
Zaczęłam od pisania posta. I tak go skończyłam wieczorem.
Zamiast produktywować się pojechałam do Gdańska mając nadzieję, że nie będę objeżdżać go za długo. Do mojego "Gdańskiego" domu dotarłam o 19:30. A cały dzień objeżdżałam Gdańsk. Najpierw z babcią i mamą do Akademii i tam z dwie godziny a resztę dnia czekałam u cioci na tatę.
Trzymam kciuki za to, że długi weekend mija tak jak wy zaplanowaliście.
ZDJĘCIA:

Zdjęcia robiłam 19 maja, gdy z koleżanką poszłyśmy nad jezioro. Nie moje włosy, moje zdjęcia.


PS. To był jeden z niewielu takich postów, gdzie po prostu zaczęłam pisać i dodałam zdjęcia. Zwykle jest na odwrót.
PA!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Dobrze znam to uczcie, gdy moje wszystkie plany legną w gruzach. To jest okropne.
    Śliczne zdjęcia, aż mi zrobiłaś ochotę na taki wyjazd, dawno nie byłam nad jeziorem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Masz talent do robienia zdjęć :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często tak mam, że wstaje rano i mam plan na cały dzień, a tak naprawdę z tego planu nic nie wychodzi.

    Zapraszam do mnie(początkującej bloggerki):
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak mam prawie w każdy wolny dzień :( Zakładam sobie, że np. Posprzątam, napisze posta, poćwicze, a potem nic mi z tego nie wychodzi tylko siedzę cały dzień i nic nie robię.
    A zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehhh ja tak mam bardzo często niestety... Coś chce zrobić a i tak nic z tego nie wychodzi :D

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tak bardzo często. Niestety, ale słomiany zapał to nic dobrego.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To uczucie zna chyba każdy, bardzo śliczne zdjęcia, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny post :) Jeśli chodzi o zdjęcia włosów i tych "lotników" spróbuj na trybie manualnym ostrości... ładnie rozmyje Ci tło i wyostrzy wybrany przez Ciebie fragment :)

    OdpowiedzUsuń