Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

W moim obiektywie- Majowo.

By maja 18, 2016 ,

Będę szczera to powyżej to tylko nazwa posta. Zdjęcia robiłam w kwietniu Kwietniu (będę taka inglisz i napiszę to wielką literą).


ddob tAg
1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?   
Wiosna.
2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?
Nie wiem.

3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?
Bomber Jacket. Nawet mi się nie podobają szczególnie. Chyba nie jestem bardzo "modna".

4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?
Tak! Ubrania sprzedane i nowe są też kupione.

5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku?
Chyba nie.
PS. Piszę się tę...

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki) 
Myślałam, że wakacje są latem.
Kojarzą mi się z "Cool for the summer" Demi Lovato i "Wyrwij się" Ewy Farnej,  z Dębkami i zapachem kremu do opalania i różowego dezodorantu z Niemiec, który niestety zgubiłam.

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogosferze? 
Nie jest potrzebna. Wszystko zależy od tematyki bloga.
Fotografia w blogosferze dzieli się na ludzi z pasją i ludzi co robią zdjęcia telefonem.

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje? 
Z internetu, natury, pogody, kwiatów. Tylko z internetu.

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami?
Majtki? Żartuję, na co to komu? Koszula w kratę. I futro z kota.

10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę?
Chcę uzbierać chociaż trochę pieniędzy na wiosnę i podciąć włosy. Więcej TU.

11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? 
Nawet nie wiedziałam, że takie cuś istnieje. Nie podobają mi się.
(gdzie tu wiosna??)

12. Jakie plany na wakacje 2016? :)
Wakacje są latem...
Opener, koncerty, Dębki, namiot. Siedzenie w domu przed laptopem.

W moim obiektywie "majowo"







Pokochałam ten lustrzane odbicie!












Dajcie, znać jak wam się podobały zdjęcia.
Niby nic niezwykłego- kwiatki i tym podobne.
Pa!


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

3 komentarze

  1. Nie jestem zwolenniczką tagów, chociaż pewne punkty można wsiąść na cały temat, jednak bardziej podobają mi się fotografie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne fotki, zaciekawiły mnie w szczególności te z lustrzanym odbiciem :) I pozdrawiam imienniczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zdjęcia :) A ten efekt lustrzanego odbicia to już szczególnie! :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń