Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Co u mnie? -Testy nowego obiektywu, SAMOBÓJSTWO, dzień dziecka.

By czerwca 07, 2016 , , ,




Ostatnie dni coraz milej mijają.
Wreszcie wróciłam do czytania książek.
Trochę burz i zapach świeżego deszczu.
Wreszcie kupiłam sobie porządny obiektyw.
Ciągły bałagan w pokoju.
Wreszcie umiem spać w moim pokoju. Mimo długiego niezasypiania i budzenia się o 4 w nocy bo kot chcę być podrapany.
Mam zamiar wstawać wcześnie.
I tak mi to nie wyjdzie.
To  u góry byłam poetycka ja. Dokładnie.
Ostatni tydzień minął ok. Wreszcie, wreszcie, wreszcie kupiłam sobie nowy obiektyw. Helios 44M-4 z przejściówką do mojego aparatu.
Niestety doszedł on tego dnia, kiedy zepsuła mi się ładowarka do aparatu.
A bateria się wyczerpała.
Poniżej macie zdjęcia z dnia dziecka, testy nowego obiektywu.

dzień dziecka

Testy obiektywu. 
Indyjski chleb?







quesadilla 


Nowa bluzka

W weekend (jam zwykle) pojechałam do Gdańska.
Przyjechałam w sobotę. A w sobotę nic konkretnego nie robiłam. Byłam nad rzeką? 
No ale nie mam aparatu. 
Nie mam zdjęć.
Nie mam życia.


Właśnie skończyłam uczyć się z historii. Jest 23:54. Mam 4 dni na poprawki. Jak poprawię 5, przedmiotów będę mieć pasek. Nie poddam się bez walki, bez krwi i ciężkiej pracy.
Dziś matma, jutro historia, angielski...
Dopiero  gdy podeszłam do PRL-u trzeci, raz udało mi się wszystko zrozumieć. Trzy razy pisałam ten sprawdzian i teraz zrozumiałam, o co chodzi.
Brawo ja.
PS.
Dziś moja ukochana rybka, podczas podmiany wody prawie popełniła samobójstwo. Wyskoczyła z wody. Leżała na ziemi. Wrzuciłam ja z powrotem do akwarium. Na szczęście żyje.
Jeszcze.

A co tam u was?

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

11 komentarze

  1. Powodzenia w zadawaniu, ja na szczęście sobie poradziłam z tym. Fajny, luźny wpis!

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jakość zdjęć, może rybka chciała być po prostu bliżej kota :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz bojownik zdechł po 2 tygodniach od takiej wlasnie przygody z podłoga...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. piszę w poście. Wystarcz czytać :)
      PS. Helios 44M-4 xD

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Jaki to model aparatu? Szkoda rybki by było, bo jest śliczna! Ale dobrze, że jej sie nic nie stało ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Dziękuję wam za tyle wyświetleń!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjęcia, takie z nutką tajemniczosci:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia.
    Rybka jest śliczna.

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń