Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

CZERWIEC- ŚWIĘTA, LISTA RZECZY, NOWOŚCI, WISHLISTA

By czerwca 01, 2016 ,


Polubiłam tą serię, a same pisanie postów z tej serii sprawia mi dużo radości. Trochę nowych kategorii. Wiem strasznie długi tytuł. Ale to jedyny tytuł, który się sprzedaje.






1 czerwiec- Dzień dziecka
1 czerwiec- Dzień bułki.
3 czerwiec- Dzień dobrej oceny.
5 czerwiec-Światowy dzień ochrony środowiska naturalnego.
8 czerwiec-Światowy dzień oceanów.
12 czerwca-Światowy dzień sprzeciwu wobec pracy dzieci.
13 czerwca- Święto dobrych rad.
13 czerwca- Święto siostry.
15 czerwca- Dzień wiatru.
20 czerwca-Pierwszy dzień lata.
                    Najdłuższy dzień w całym roku. Wykorzystajcie go dobrze!
23 czerwca-Noc Świętojańska.
23 czerwca-Dzień Ojca.
29 czerwca- Opener festiwal, pierwszy dzień. FATM w polsce!
Czyli lista rzeczy do zrobienia w czerwcu. Od razu mówię, że bardzo niedługo pojawi się post "co powinieneś zrobić tego lata"- czy coś w tym stylu. 


1.Napisać dużo postów. Zalegam z postami jeszcze z kwietnia. Pełno obiektywów...
2.Przytyć.Moja aktualna waga to prawie 37 kg.
3.Przeżyć. Wg. kalkulatora BMI moje życie jest zagrożone.
4.Przeczytać dwie książki.
Dziś trochę krótsza lista...

Faze księżyca mam STĄD.


PS. Jeśli jedziesz na openera 29 to---- KLIK KLIK

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi świętami, ale dzień bułki najlepszy XD
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, Florence + The Machine ♥
    A nieprawda, pierwszy dzień lata jest 21 czerwca i wtedy są też moje imieniny xD
    12 czerwca-Światowy dzień sprzeciwu wobec pracy dzieci. <-- yeah, dobry dzień.
    To dlatego Twój nick to Szkielet. Łoo tej ja Cię, 37 kg, matko jedyna. Ja tyle ważyłam jak miałam z 10 lat. <-- Ale serie mówię - nie masz anoreksji? Bo to masakrycznie straszna waga. Zjedz 50 lodów tego lata, taki challenge sobie zrób. Albo czekolad.
    Też zalegam z postami że łoohoohoo. W wakacje dostaję kopas w dupas i piszę tyle postów, ile będę mogła.

    Te wakacje muszą być super! X)
    Pozdrawiam i życzę dobrze spędzonego czasu!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FATM is FATM is literally everywhere.
      Nie mam anoreksji, mam (póki co) 160 cm wzrostu i zapalenie tarczycy, Szkielet!

      Usuń