Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Czy naprawdę warto otwierać się do świata?- Krótki post.

By czerwca 20, 2016

Hej.
Dziś jeden z niewielu postów, które będziecie musieli czytać na tym blogu.
Więc proszę, przeczytajcie go albo zobaczcie inne posty, w których nie będziesz musiał męczyć swoich oczu.


Więc jeśli to czytasz, napisz w komentarzu: "TaK". Będzie mi miło ;)

Załóżmy, że jesteś kwiatkiem. Dokładniej: kwiatem, który siedzi w swoim pąku. I, każdy ci mówi "otwórz się na świat, będziesz wtedy pięknym kwiatem". Może i tak. Otworzysz się na świat, będziesz pięknym kwiatem, zobaczysz, jak to wszystko wygląda.
Ale boisz, się jak to wygląda.
Nie wiesz, czy nie zawieje wiatr i poniszczą Ci się płatki.
Nie wiesz, czy ktoś cie nie podepczę.
Ale w tym pąku jesteś bezpieczny.
Tylko ile przy tym stracisz?
Czy w ogóle warto?
Sami zdecydujcie.


A to była poezja.
Tak mi przyszła myśl, by napisać coś takiego.
To tyle.
Pa.

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

4 komentarze

  1. Tak!
    Zapraszam do sprawdzenia moich wierszy i opowiadań. Mają zabarwienie zupełnie inne, ale mogą Ciebie zaciekawić.
    http://wmymmroku.blogspot.com/2016/05/zmora-rozdzia-i-budzimysie-w-swiecie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. TaK :)
    Uwielbiam takie metaforyczne teksty, które skłaniają do refleksji.
    Szkoda, że zamieściłaś tak małą ilość fotografii, robisz cudowne zdjęcia.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam inne zdjęcia więc zapraszam do innych postów :)

      Usuń
  3. Tak, to była dobra myśl moja droga. Sama nieraz mam takie rozkminy, często nawet nie potrafię ująć ich we właściwe słowa, dobrze, że to napisałaś :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń