Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

#FOTOGRAFICZNIE- Bańki mydlane, festyn, Gdańsk + co u mnie?

By czerwca 22, 2016 , , ,


Hej! Dziś kolejny last week, który rozdzielam na trzy posty. Jeden to będzie ten a dwa następne to #fotofraficznie z lasu, festynu i baniek. Dziś pokażę część zdjęć, które zrobiłam ostatniego weekendu i z ostatniego tygodnia.





Chcę was też przeprosić za to, że nie było ostatnio posta. Teraz codziennie na 8:00 miałam do szkoły; próby poloneza i apelu. Piszę tego posta zupełnie wieczorem. Po balu końcowym.
Moje nogi umierają. Mam najgorszy katar w swoim życiu, i kaszel.
Jutro rano znów mam próbę apelu, potem ze szkołą idę do kościoła, potem sprzątamy szkołę po balu i potem mamy zjeść wszystko, co zostało z balu.
Potem w piątek mam apel i zakończenie roku. Nie wiem, czy się cieszę. Z jednej strony wakacje, a z drugiej, rozstaję się po trzech latach z moją klasą. W piątek też przychodzi do mnie Nastka na noc. W sobotę są urodziny moich kuzynek (w moim mieście), a w niedzielę chrzciny mojej siostry w Gdańsku (godzinę od mojego miasta). Do tego przyjeżdża rodzina z Białegostoku.
Czyli 24.06 apel i nocka,
25.06 urodziny,
26.06 chrzciny i rodzina,
27.06, 28, wolne,
29.06- wymarzony Opener i koncert Florence and the machine (koniecznie sprawdź akcje koncertowe KLIK!).
Z jednej strony spełnia się moje marzenie, a z drugiej się trochę boję, bo wszystkie osoby z FATMowskiego gangu są ode mnie starsze... Ale i tak się cieszę (jak też jedziesz, zobacz te akcje! Klik!!!).
A 18 lipca mam operację. Strasznie się boję. Nic poważnego.

Ostatniego weekendu byłam w Gdańsku. Tyle. Pierwszego dnia nic byłam u rodziny . W sobotę poszłam na zakupy i do lasu. W niedzielę do escape roomów z, których przez młodszego kuzyna musiałam wyjść... Potem jeszcze na festynie.
I potem pociąg i do domu, tak w skrócie.
 PS. Wiem, że na większości zdjęć panuje, straszy chaos, ale pierwszy raz robiłam zdjęcia (próbowałam robić) na festynie.


POLSKA BIAŁO CZERWONI :) 





 PA!


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

2 komentarze

  1. Zdjęcia świetne, a taki festyn to super sprawa!
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/po-na-po.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba to zdjęcie z escape roomów dodałaś dwa razy :D
    Nie no, fotki mają właśnie taki fajny, artystyczny chaos :).
    Kurde zazdroszczę Florence :/ Strasznie lubię ten zespół...
    A tak w ogóle byłam z klasą w ten wtorek w escape roomie, to była cholernie fajna zabawa :).

    Pozdrawiam, miłych wakacji!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń