Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

GDAŃSK W MOIM OBIEKTYWIE- MORZE, PALE, ZACHÓD

By czerwca 03, 2016 , , ,

Hej! Witam was w kolejnym obiektywie.
Zupełnie niepotrzebną informacją jest to, że wczoraj przyszedł do mnie nowy obiektyw, a dziś zepsuła się ładowarka do aparatu. Super.




Przede mną pełno przygotowań na Openera do koncertu Florence and the machine. Więc jeśli ktoś z was będzie 29.06 na Openerze koniecznie zobaczcie-KLIK, klik.

Dziś obiektyw. Zdjęcia robiłam dwa tygodnie temu. Jest to kontynuacja TEGO posta.
Mam nadzieję, że zdjęcia się wam podobają, bo ja mogę stwierdzić, że to jeden z moich ulubionych obiektywów.




















 Więc najpierw poszliśmy nad plażę, na molo robić zdjęcia, a potem do lasu. Z lasu pamiętam tyle, że było słychać wybuchy i się bardzo bałam.
Bezużyteczna informacja:
Ostatnio śniło mi się, że moja pani od historii wywołała wojnę w Berlinie, aby pokazać nam (uczniom) jak to jest na wojnie. Obudziłam się, cała trzęsąc. Kocham moje sny.
Co myślicie o zdjęciach? 
Jakie jest twoje ulubione?
PA!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

20 komentarze

  1. fajne zdjęcia ale dal mnie jednak trochę za ciemne i bez koloru julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia są na prawdę świetne!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to zachodzące slonce na zdjeciu jest prze piekne :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne minimalistyczne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie trochę bez koloru. Niektóre są za jasne inne za ciemne. Ale niektóre są naprawdę śliczne!

    Pozdrawiam ;)
    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia bez koloru, były też takie w rzeczywistości. Była mgła i szaro.

      Usuń
  6. Wyszło super <3

    Ech bardzo dawno nie byłam nad morzem, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz potencjał do robienia naprawdę dobrych zdjęć. Niektóre fotografie są jednak poruszone lub nieostre. Wieczorem, gdy poprzez brak dostatecznej ilości światła, czas naświetlania się wydłuża, warto zaopatrzyć się w statyw, które zniweluje wszelkie drgania, które najzwyczajniej powoduje nasza niestabilna dłoń. Zawsze, pomimo zwiększenia ISO, statyw się niezwykle przydaje. Urządzenie moim zdaniem wyglądające jak pająk, niesamowicie przydaję się przy robieniu zdjęć zachodowi słońca. Mamy wówczas możliwość zabawy manualnymi ustawieniami, przez co tak piękne widoki na fotografiach wyglądają jeszcze lepiej. Pozdrawiam serdecznie. :)
    http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2016/06/letnie-zestawy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam statyw :P I miałam go wtedy. Chciałam pokazać tak jak tam wszystko wyglądało. Może trochę nie wyszła.

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie zdjęcia z ludźmi idącymi brzegiem plaży :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę praktyki i zdjęcia będą świetne :) Dawno nie byłam w Gdańsku a to takie piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Niektore zdjecia sa dobre. Popracowalabym troche nad krzywym horyzontem (zeby nie lecial na zadna ze stron), ostroscia zdjec i kolorami. Same kadry sa bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę za mało żywe i za mało koloru :) Można by było pobawić się w photoshopie i je trochę podkolorować. Ale potencjał jest!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden jedyny raz byłam w Gdańsku, z klasą ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia!!! Przepiękne widoki! Moje ulubione to, to 4 z zachodem słońca! Piękne! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia bardzo podobają mi się takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki. Muszę się tam wybrać ;)

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Haha, sama mieszkam w Gdańsku :P

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, czuję że mogę jedynie pozazdrościć.
    Zapraszam do mnie https://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń