Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Koty Fotograficznie

By czerwca 18, 2016 ,


Cześć! Dziś znów post z serii last week, ale głównie zobaczycie tu sesję zdjęciową moich kotów. Więc tak trochę fotograficznie. Zmieniam też nazwę "W moim obiektywie" na "#Fotograficznie".

Uwielbiam takie posty w których praktycznie prawie nic nie muszę pisać bo mam nadzieję, że zdjęcia wam wystarczą.
Taaak...
Na koniec wspomnę o akcjach koncertowych na Opener festival i śmiało się dołączajcie jak jedziecie ;)

pa!


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

9 komentarze

  1. Jeju. Ja nie potrafię zrobić zdjęć mojej kotce :( Świetne zdjęcia jak zawsze!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty są świetnymi modelami :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham koty! Pieknie Ci wyslzy te zdjecia i taa jakosc, mega. Mysle ze wezme udzial w tej akcji! Jestem ciekawa jak to wyjdzie :) moze sie zobaczymy na opku. I dziekuje, bo dzieki Tobie sie o tym dowiedzialam.Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kociaki <3 <3 Bardzo ładne zdjęcia. Kot to moje ulubione zwierzę - sama mam rudego kota :D :D
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia kotów <3 Twoje są jak zawsze prześliczne! I koty, i zdjęcia :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj te kociaki-słodziaki :P
    Może i lubię bardziej pieski, ale koty też mają w sobie to coś ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń