Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last week-weekend ze mną, co u mnie?, Gdańsk, filmik, pociągi.

By czerwca 16, 2016 , , ,


Dziś kolejny post z serii "Last week".  Tym razem z Gdańska i z mojego weekendu.
Zapraszam!




Zacznę od tego cudownego weekendowego czasu.
Weekend, piątek zaczęłam od robienia pocztówek i prac dla Florence and the machine na Openera. Gdy poszłam na pocztę wysłać miałam chyba 5 minut do zamknięcia i spotkałam tam mojego tatę. Taka bezsensowna ciekawostka.

A w piątek (jak zawsze piszę jak zawsze) pojechałam do Gdańska, do taty.
W piątek (chyba) nic nie robiłam. Moja pamięć jak zawsze jest cudowna.
SOBOTA
W sobotę rano pojechałam nad morze, do parku linowego. Miałam wejść na wysoki tor, ale się bałam ;___;
Wieczorem poszliśmy na escape rooms (haker).
to jest takie bezsensowne zdjęcia. zrobiłam je bo stwierdziłam, że ta woda ładnie wygląda ;)


NIEDZIELA
Po południu poszliśmy do galerii bałtyckiej, po moją sukienkę na bal.
A w po drodze trafiliśmy na jakiś festyn zdrowego jedzenia?
Wieczorem pojechałam na pociąg.
Ale pomylilililiśmy stacje i i tak zdążyłam.



FILM





Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

16 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się taki typ wpisów, chyba pierwszy raz spotykam się z takimi, gdzie autor opisuje swój weekend, jeszcze w ciekawy sposób. No i zdjęcia- porywają. Ta butelka wody jest chyba najlepsza (haha) <3
    Obserwuję.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że weekend się udał :) Następnym razem nie bój się najwyższej trasy w parku linowym! :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mnie w tym dopingujecie😊😱

      Usuń
  3. Te lody są przepyszne! Masz lęk wysokości? Najwyższe trasy są najlepsze!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lęk mam, ale już wchodziłam na wyższe trasy :p może jeszcze kiedyś się odważę. W sumie weszłam na wieżę Eiffla :)

      Usuń
  4. Jakie cudne, klimatyczne zdjęcia! *.* Fajnie, że weekend był udany! ;*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się post taki inny. Zdjęcia cudowne artystyczne co powoduje , ze człowiek się nie nudzi. I życzę udanego balu kochana
    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa wysyłka. :) Świetne zdjęcia.


    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że weekend się udał :) Twoje zdjęcia mi się bardzo podobają :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ujęcia! Blog godny polecenia <3 Zapraszam do mnie! http://style-fashion-and-beauty-all-in-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że weekend się udał! W Gdańsku spełniłam jedno ze swych marzeń :)


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym "odkryć" escape room :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Kot, taki fotogeniczny model :D Jej, kurcze, też chciałabym się wybrać kiedyś na taki park linowy i escape room. Eh, może może kiedyś ^^
    Butelka - nie, no świetne ujęcie. Rozumiem czemu zasłużyła na miejsce tutaj ;)
    Oł jeny, czy te kuleczki to takie kuleczki lodowe? Kocham je <3 Hihi

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń