Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Last weekend- Ustka w mom obiektywie.

By czerwca 09, 2016 , ,


Na samym początku chcę wam podziękować za tak dużą ilość wyświetleń pod ostatnim TYM postem. Wstawiam posta. Po godzinie sprawdzam statystyki. Jak zawsze około 20. Sprawdzam statystyki następnego dnia a ty prawie 200. Sprawdzam dziś i jest już prawie 500.
Dzięki!
Dziś zdjęcia Ustki, które robiłam podczas pobytu tam dwa tygodnie temu.

Dziś pokażę wam zdjęcia tylko z pierwszego dnia.
DZIEŃ 1
Czyli przyjechaliśmy do Ustki (my, cały czas mam na myśli mnie i mojego tatę), poszliśmy do naszego mieszkania". Potem poszliśmy coś zjeść, nad takie jakieś molo i się ogólnie rozejrzeć.








A pod wieczór poszliśmy do bunkrów. Po bunkrach zobaczyć zachód słońca od drugiej strony miasta. Czyli na takie drugie molo.
























W najbliższych postach zobaczycie relacje z kolejnych dni.
Jak wam się podobają zdjęcia? Byliście kiedyś w Ustce?


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

17 komentarze

  1. Aż chciałoby się tam pojechać samemu i obejrzeć taki zachód słońca, widoki robią wrażenie!
    A okolica i bunkry do zwiedzenia z chęcią bym zobaczyła :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Zrobisz może posta o obróbce twoich zdjęć? Fajnie by było taki u Ciebie ujrzeć :)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrabiam za dużo zdjęć :p Ewentualnie doświetlę lub wyprostuję :)

      Usuń
  3. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, w rzeczywistości musiało być piękniej!
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustka jest pięknym miejscem, co potwierdzają twoje zdjęcia. Po prostu zakochałam się w tym ptasim modelu.
    Czekam na kolejne dni!

    Zapraszam-> http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustka -jeszcze tam nie byłam (to chyba jedyna miejscowość nad morzem w jakiej nie byłam ) ,ale zdjęcia które przedsawilas pokazują że jest tam pięknie i wiem ze w przyszłości muszę tam pojechać :)
    Piękne zdjęcia !

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Ladny zachod slonca mieliscie :)
    Jesli chodzi o zdjecia, to staraj sie je prostowac. Leci Ci bardzo horyzont, a to na prawo, a to na lewo. Warto rowniez podciagnac moze troche kontrast? I pamietaj, zeby robic szersze kadry (zawsze lepiej jest przyciac zdjecie w programie, niz miec do niczego zdjecie z jednym skrzydlem ptaka itd).
    Jaki masz aparat i obiektyw?

    Pozdrawiam
    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat- NIkond D3100 Obiektyw-Helios 44M-4 i Nikkor 18-55 (wtedy akurat 18-55) Jeśli chodzi o ptaka to akurat odlatywał i starałam się coś uchwycić.

      Usuń
  9. Nigdy nie byłam w Ustce, a bardzo bym chciała jeszcze raz pojechać nad morze (uroki mieszkania na drugim końcu Polski). Świetne zdjęcia! :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykonane zdjęcia! Być może w tym roku wybiorę się do Ustki ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne zdjęcia, przydałbym mi się taki wyjazd, odpoczynek! :/

    OBSERWUJĘ

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Ustce, gdy miałam 6 lat, także nie pamiętam dobrze tego miasta. Jednak Twoje zdjęcia sprawiły, że chętnie pojechałabym tam jeszcze raz.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Ustkę, mam z nią niezwykle dobre wspomnienia, mimo faktu, że zaraz po powrocie z niej wszystko zaczęło się psuć. ale sentyment pozostał i Twoje zdjęcia sprawiły, że sobie wszystko przypomniałam i uśmiecham się teraz promiennie do tych wspomnień. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Ustkę, to miasto w którym naprawdę wiele razy byłam na wakacjach. Zdjęcia naprawdę bardzo ładne, tylko moim zdaniem nie, którym brakuje tak trochę koloru.
    dalekooddzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń