Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

MOJE MUST HAVES I WISHLISTA NA LATO/// GRUNGE, ALTERNATYWA, INDIE

By czerwca 13, 2016


Hej! Oto jeden z niewielu feszyn postów na lato. Czyli nie piszę o modzie. Piszę o tym co lubię.
Od razu mówię, że raczej będziecie oglądać obrazki, i nie będziecie dużo czytać.




Po prostu. Chyba w lato nie obędzie się bez t-shirtów.






















Czyli lista rzeczy, które chcę kupić latem.



1.Torba na aparat
2.Torebka
3.Buty creepersy 
4.T-shirty!
5.How Big How Blue How Beautiful- płyta Florence and the machine.
6.Chocker'y
7.Kimono
8.Koszula dżinsowa
9.Okulary przeciwsłoneczne
10. Spódniczka na szelkach.

+

11.Lonboard <3 

źródła zdjęć:
pierwsze zdjęcie- moje
zdjęcia z danymi ubraniami- polyvore
zdjęcia z outfitami- tumblr

Wiem, że bardzo dużo się naczytaliście. 
PA!
Może jutro będzie nowy post!




Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

5 komentarze

  1. Mega podobają mi się te okulary i spódniczki!! Ogólnie te style :) Niedawno kupiłam sobie okulary w tym stylu, ale planuję jeszcze więcej rzeczy ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham flanelowe koszule! ♥ T-shirty to must have na każdą porę, bardzo podobają mi się te z motywem aliens.

    ZAJRZYSZ? C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co najważniejsze w lato- dodałabym jeszcze lekkie trampki i wtedy to mocny MUST HAVE :P
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimono również zamierzam sobie sprawić, bo jest naprawdę cudne. A rzeczy, które tu pokazałaś wpadają także w mój styl ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  5. te kimona sa po prostu prze cudowne :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń