Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Muzyka na lato. Alternatywa, indie, rock, pop.

By czerwca 27, 2016 ,



Dziś niedługi post z muzyką, którą mogę wam polecić. Będzie trochę alternatywnie i trochę indie rock, trochę popu...
Postaram wam się przedstawić mało znanych artystów i tych, bardziej znanych, których uwielbiam!





Jak jesteście dłużej ze mną i czytacie inne posty to, mogliście zauważyć, jak wielką fanką jestem. Zostańcie do końca posta, tam czeka na was Ogromna prośba.
O maszynie, napiszę jeszcze kiedyś osobnego posta.
Rudowłosa pani "Florence" i jej zespół, czyli "Maszyna". Za 2 dni będą w polsce na Openerze.
Przesłuchajcie i sami zobaczcie :) Na pewno nie pokochacie zespołu, jeśli go trochę nie poznacie. Osobiście zapraszam na Fanclub Florence and the machine polska :)


Szczerze, chcę tylko abyście słuchali, a nie czytali. Więc posłuchajcie i zobaczcie.


Lana w tym roku była w polsce :d



Alice w tym roku będzie w polsce <3





NIespodzianka: AURORA w tym roku w polsce :) 


Oni też będą w polsce!



UWAGA COŚ W STYLU KONKURSU
A prośbą jest wstawienie tego zdjęcia poniżej na instagrama z hasztahami #ThirdEyePoland #EyeLoveMyself.
Jeśli w komentarzu napiszecie, że tak zrobiliście to podajcie swoje instagramy a ja sprawdzę, czy
 dodaliście i zaobserwuje oraz skomentuję waszego bloga.


Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

12 komentarze

  1. Dziękuję :* Teraz na pewno nie będę sie nudziła w wakacyjne wieczory.

    Pozdrawiam :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś tym postem w mój gust idealnie! Uwiebiam indie rock czy indie pop, notmalnie 100% moje kliamty, a Lana ->> największa miłość! <3

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. Aurora i Lana jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Irlandzki zespół, który gra Indie - The Academic ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super muzyka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Lanę słuchałam około 3 lata temu, kiedy nikt właściwie jej jeszcze nie oglądał. Najbardziej spodobał mi się jej kawałek "Blue jeans", który do dzisiaj uwielbiam! Za Florence nie przepadam, ale to już tylko i wyłącznie kwestia gustu. Myślę, że z tylu wymienionych pozycji każdy znajdzie tu coś dla siebie :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  7. słucham zdecydowanie innej muzyki ale wygląd bloga mnie zauroczył.. wszystko takie dopracowane! :)
    kayleenbeauty.blogspot.com - zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam "Maszynę", tak samo jest zresztą z Aurora. Nawet nie wiedziałam, że ta dziewczyna z tym wspaniałym, delikatnym głosem będzie w Polsce <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Słucham jedynie od czasu do czasu Lany ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, my też właśnie szykujemy takie playlisty na wakacje. Niektóre utwory nawet nam się pokrywają :).
    http://bezosobowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. OCENA TWOJEGO BLOGA WŁAŚNIE SIĘ POJAWIŁA! ZAPRASZAM :)
    https://nieocenione.blogspot.com/2016/06/iv-ocena-imbirkowy-blogblogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Lanę i wciąż żałuję, że nie mogłam pojechać na jej występ w tym roku.
    Bardzo podoba mi się muzyka, którą tu przedstawiłaś, w 100% trafia w mój gust :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń