Co ty tu jescze robisz? Nie musisz tego czytać.

Szukaj na tym blogu

Nie wierzę, że to już jutro + zdjęcia z ostatnich dwóch dni.

By czerwca 28, 2016 , ,



Nie mogę uwierzyć, że to jutro.
Z jednej storny się strasznie cieszę, z drugiej strasznie denerwuję.
Jestem prawdopodobnie najmłodsza w fanclubie.
Jutro około 12 mam pociąg i jadę do Gdyni.
Już chyba wszystko mam gotowe..
AAAAAAAAAAAAA
Coś dziwnego w mojej głowie.
Wreszcie!
Nie wiem czy chcę maksymalnie ten czas przyśpieszyć czy może zwolnić do maksimum.
Jeszcze nie dawno było 100 dni.
Do niesamowitego koncertu Florence and the Machine w polsce.
Ale to jutro.
Florence
Flonogi
see you tomorrow
 Zdjęcia z ostatnich dni:
Więc podsumowując ostatnie dni.
Niedzielę rano miałam pociąg do Gdańska (ja się najeżdżę tymi pociągami), i około 14 były chrzciny mojej siostry. Podobno "mojej" siostry.
Poniedziałek cały dzień z kuzynem przeleżałam w domu i "żempoliłam" na laptopie (żempolić- j. babciny, przesiedzieć cały dzień na laptopie/telefonie).
Wieczorem poszłam z rodzinką na escape room.
We Wtorek (czyli dziś) byłam z rodzinką w ZOO i.. tyle.





























PA!

Pewnie Ci się nie spodobają ale zobacz.

6 komentarze

  1. Super piszesz. Piękne zdjęcia, miałaś ciekawe przygody widząc po zdjęciach. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia,bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :)


    http://fashionkill4.blogspot.com/2015/07/2507.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham czarny kolor ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego koncertu i świetnej zabawy Ci życzę. Podoba mi się zdjęcie papużki :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzidzia wygrałam! :) Życzę super zabawy!
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) Życzę udanego wyjazdu oraz niezapomnianych wspomnień :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie -> Mój blog

    OdpowiedzUsuń